OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu efter en Administratör till Västerås, med ansvar inom logistik och transport.
Arbetsuppgifter.
I tjänsten så tillhandahåller du allmänna administrativa tjänster samt ett övergripande ansvar för hanteringen av logistik samt transport ärenden.
Vanliga arbetsuppgifter inkluderar:
• Ansvara över och planera in transportbokningar.
• Faktureringshantering.
• Upprätthålla dialog med deras interna transport och logistikcenter.
• Assistera deras interna säljbolag och säljsupport.
Din profil.
Vi ser att du har tidigare erfarenhet av rollen som en administratör och de arbetsuppgifterna som kommer att hamna hos dig.
Du har lätt för att bygga struktur och samordnar väl med andra. Då du huvudsakligen kommer att assistera andra är det viktigt att du ser värdet i att dina kunskaper och egenskaper kompletterar dina kollegors.
Mycket goda egenskaper av affärsengelska är en nödvändighet för att klara av rollen, då man tillhör en globalkoncern med engelskan som koncernspråk.
Vi tror att du har:•En högskole- eller yrkesutbildning inom logistik/likande eller motsvarande erfarenhet.
•Goda kunskaper/ lättlärd inom IS/IT och gärna erfarenhet av Excel och SAP.
•Stort intresse för IS/IT system.
Meriterande med tidigare erfarenhet från transportrelaterade arbetsuppgifter.
Om företaget.
Företaget är en global aktör som utvecklar, säljer och levererar tekniska lösningar som ligger i framkant med fokusering på industriell automatisering och robotik. deras framgångar bygger på en lång historia av tekniskt ledarskap som sträcker sig mer än 130 år tillbaka i tiden och drivs framåt av runt 105 000 skickliga medarbetare i fler än 100 länder. Denna roll är i Västerås.
OM OSS
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera
rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
HYRREKRYTERING
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
VILLKOR
Startdatum: Omgående
Ort: Västerås
Lön: Enligt överenskommelse
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996