OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Erik Olsson Fastighetsförmedling AB är marknadens mest innovativa fastighetsmäklarföretag och har gjort en stark tillväxtresa de senaste åren. Företaget grundades 1997 och omsättningen under varumärket Erik Olsson Fastighetsförmedling är 400 MKR och 300 anställda. Under de närmaste åren räknar vi med en fortsatt tillväxt. Erik Olsson Fastighetsförmedling är idag etablerat i Stockholm, Göteborg, Borås, Alingsås, Varberg, Karlstad, Malmö, Lund, Trelleborg, Vellinge, Kristianstad, Kalmar, Nyköping, Södertälje/Nykvarn, Örebro, Gävle och Sundsvall.
Till vårt franchisebolag i Hägersten söker vi nu en målmedveten koordinator som gillar att jobba i ett högt tempo med några av stans bästa mäklare. Som person tror vi att du är trygg i dig själv och har en personlig mognad. Du bör vara noggrann och kvalitetsmedveten samt serviceinriktad. Vi söker dig med gott ordningssinne, lätt för att prioritera, driven och har viljan att alltid göra det där lilla extra som imponerar. I din roll assisterar du mäklarna i deras dagliga arbete samt bistår med alla delar i försäljningsprocessen. Du ska också ha ett sinne för ordning och reda.
Du bör ha förmågan att kunna växla mellan olika arbetsuppgifter och periodvis hålla ett väldigt högt tempo. Vara flexibel och förmåga att arbeta proaktivt är något vi värdesätter högt. Du är en person som har lätt för att kommunicera med andra, är självgående och har lätt för att arbeta i grupp. För att trivas i denna befattning ska du tycka om att arbeta administrativt, vara detaljorienterad, vara öppen för en varierande arbetsvardag och ta egna initiativ där det behövs.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
* Vara mäklarna behjälplig med administrativa göromål relaterade till bostadsförsäljningar
* Förbereda objektsbeskrivningar, årsredovisningar, stadgar inför visningar, beställning av mäklarbild, inscanning av handlingar som t.ex. årsredovisningar.
* Ta fram detaljerade faktauppgifter angående bostaden och föreningen från bostadsrättsföreningar/ekonomisk förvaltare/kommunen.
* Hantera medlemsansökningar
* Daglig kontakt med banker och upprättande av likvider
* Handlägga försäljningsobjekt från kontrakt till tillträde
* Delta på event/visningar vid behov
* Hantera kontorets sociala medier
* Ansvara för inköp av kontorsmaterial mm.
Kvalifikationer:
* Du är bra på att uttrycka dig i tal och skrift
* Du har goda kunskaper i Officepaketet
* Du innehar B-körkort
* Noggrann och administrativt lagd
* Om du är utbildad mäklarassistent är det ett plus
* Erfarenhet av att bemöta kunder via telefon är meriterande
Tillsättning per omgående.
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Fast lön enligt överenskommelse.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fahim Farouq
073 514 44 75
Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Caroline Uhlin, Projektledare Marknad
caroline.uhlin@erikolsson.se
Anna Lindström
070-723 82 50
Rekryteringsansvarig Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Kontorschef Leo Johansson
0733-47 63 20
HR-Chef Caroline Pedersen
08-55551300
Chef Mäklarservice Fahim Farouq
073 514 44 75
Teamledare Säljstöd Anna Lindström
070-723 82 50
VD Erik Olsson
070 760 66 00 eller erik.olsson@erikolsson.se