OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person med känsla för högklassig service som gillar att arbeta i ett högt tempo? Är du duktig på att organisera, prioritera och koordinera? Vill du tillsammans med engagerade kollegor fortsätta hålla Gemü’s säljsupport i framkant?
Då är det dig vi söker!
Om tjänsten
I din roll som Customer Order Support kommer du att varva kundkontakt med administrativt arbete och se till att leveransflödet fungerar. Vi erbjuder dig ett utmanande, fartfyllt och roligt arbete där du får möjligheten att arbeta inom segmentet BioPharma.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Stödja våra kundansvariga säljare
• Hantera kundanpassade orders efter offert
• Rådgivning till kunder
• Regelbunden kontakt med vårt material management i Tyskland
• Leveransbevakning mot fabriken
• Direktkontakt med våra kunder och säljare angående orderstatus samt leveransbesked
• Hantera projekt i samarbete med projektteamet
• Dokumentationshantering
Vem är du?
Vi söker dig som på ett engagerat, öppet och ansvarsfullt sätt hjälper våra kunder att utveckla sina affärer. Du är nyfiken och har ett positivt förhållningssätt. För att svara upp mot våra förväntningar och trivas med arbetet behöver du vara strukturerad, serviceinriktad och lösningsorienterad. Du är van vid ett högt tempo och gillar att hantera många och varierande arbetsuppgifter samtidigt. Du har förmågan att arbeta noggrant och är processinriktad då de flesta av våra nyckelkunder har ett högt krav på leveransprecision samt produktdokumentation.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har ett stort intresse för teknik. För att trivas i rollen ser vi att du har en god kommunikativ förmåga och Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Har du kunskaper inom tyska är det meriterande. Du har minst gymnasiekompetens samt vidareutbildning och hunnit skaffa dig erfarenhet som inköpskoordinator eller materialplanerare gärna i en internationell koncern. Vidare ser vi att du har god systemvana och att du är van vid att arbeta i många olika system.
Vad kan vi erbjuda dig?
GEMÜ Armatur är en stabil och trevlig arbetsplats där de flesta väljer att stanna i många år. Vi erbjuder förmånliga anställningsvillkor och har roligt tillsammans på jobbet. Vi är stolta över vår arbetsmiljö som präglas av ett fritt och kreativt klimat, öppenhet och med glada kollegor som samarbetar och hjälps åt. Förutom den goda gemenskapen och en stark framåtanda kan vi erbjuda dig möjligheten att få utvecklas och växa med oss då vi är ett bolag i ständig tillväxt.
Tjänsten är en heltidstjänst med tillträde snarast.
För mer information om tjänsten vänligen kontakta elizabeth.darevik@poolia.se
Vi bearbetar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Varmt välkommen med din ansökan!
Om verksamheten
GEMÜ är en världsledande tillverkare av ventiler, flervägsventilblock och komponenter till processindustrin. Vi är marknadsledande inom komponenter till BioPharma-industri.
GEMÜ Armatur AB bildades i Sverige 1981 och är ett väletablerat dotterbolag till moderbolaget i södra Tyskland. Idag är vi 28 anställda i Sverige/Finland/Norge och omsätter drygt 250 miljoner SEK. Huvudkontoret finns i Lindome strax söder om Göteborg, och vi har regionkontor i Stockholm och Malmö.
För närvarande har GEMÜ-gruppen över 2 200 medarbetare över hela världen. Vi finns representerade i mer än 50 länder med 27 systerbolag.
För GEMÜ Armatur AB:s räkning söker vi nu en duktig Customer Order Support. Tjänsten är en heltidstjänst där du anställs av GEMÜ Armatur AB.