OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Erik Olsson Fastighetsförmedling AB är marknadens mest innovativa fastighetsmäklarföretag och har gjort en stark tillväxtresa de senaste åren. Företaget grundades 1997 och omsättningen under varumärket Erik Olsson Fastighetsförmedling är 350MKR och 300 anställda. Under de närmaste åren räknar vi med en fortsatt tillväxt. Erik Olsson Fastighetsförmedling är idag etablerat i Stockholm, Göteborg, Malmö, Lund, Helsingborg, Kristianstad, Kalmar, Sandviken, Trelleborg, Varberg, Vellinge, Nyköping, Karlstad, Södertälje/Nykvarn, Sölvesborg, Österlen och Örebro.
Till ett av våra franchisebolag i Malmö söker vi nu en koordinator. Som person tror vi att du är trygg i dig själv och har en personlig mognad. Du bör vara noggrann och kvalitetsmedveten samt serviceinriktad. Vi söker dig med gott ordningssinne, lätt för att prioritera, driven och har viljan att alltid göra det där lilla extra som imponerar. I din roll som koordinator ansvarar du för upprättande av annonser samt bistår mäklarna med alla delar i försäljningsprocessen.
Du bör ha förmågan att kunna växla mellan olika arbetsuppgifter och periodvis hålla ett väldigt högt tempo. Du är en person som har lätt för att kommunicera med andra, är självgående och har lätt för att arbeta i grupp. För att trivas i denna befattning ska du tycka om att arbeta administrativt, vara detaljorienterad, vara öppen för en varierande arbetsvardag och ta egna initiativ där det behövs.
I vårt team är vi totalt 21 personer varav 19 är mäklare och du kommer att jobba i team med oss alla. Vi är högrepsetarande i våra olika roller och vi har högt uppsatta mål. Vi är ett Erik Olsson kontor med höga ambitioner som nu behöver förstärkning av dig som vill vara med på vår resa.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
* Vara mäklarna behjälplig med administrativa göromål relaterade till bostadsförsäljningar
* Registrera bostäder i bolagets databas.
* Förbereda objektsbeskrivningar, årsredovisningar, stadgar inför visningar, beställning av mäklarbild, inscanning av handlingar som t.ex. årsredovisningar.
* Ta fram detaljerade faktauppgifter angående bostaden och föreningen från bostadsrättsföreningar/ekonomisk förvaltare/kommunen.
* Hantera medlemsansökningar och reglera handpenningar
* Handlägga försäljningsobjekt från kontrakt till tillträde
* Delta på event/visningar vid behov
Kvalifikationer:
* Du är bra på att uttrycka dig i tal och skrift
* Du har goda kunskaper i Officepaketet
* Du innehar B-körkort
* Noggrann och administrativt lagd
* Om du är utbildad mäklarassistent är meriterande men inget krav
* Erfarenhet av att bemöta kunder via telefon är meriterande
* Du gillar att jobba i högt tempo och förstår att styrkan sitter i detaljerna
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Tillsättning: Omgående
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Kontaktpersoner på detta företaget
Fahim Farouq
073 514 44 75
Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Caroline Uhlin, Projektledare Marknad
caroline.uhlin@erikolsson.se
Anna Lindström
070-723 82 50
Rekryteringsansvarig Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Kontorschef Leo Johansson
0733-47 63 20
HR-Chef Caroline Pedersen
08-55551300
Chef Mäklarservice Fahim Farouq
073 514 44 75
Teamledare Säljstöd Anna Lindström
070-723 82 50
VD Erik Olsson
070 760 66 00 eller erik.olsson@erikolsson.se