OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Future Bemanning är ett bemannings- och rekryteringsföretag med människan i fokus. Future grundades av Agneta och Matz Wiking 2014 och ägs idag av Ambrion Holding AB. Vi arbetar med personal inom såväl tjänstemannasektorn som den kollektiva sektorn.
Vår vision är att vara ett föredöme inom bemanning och förändra synen på branschen. Genom att ha medarbetarna i fokus och ta fram kreativa och nyskapande lösningar i branschen, så gör vi skillnad!
Vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och utsedda av Dagens Industri till Gasellföretag 2019 och 2020!
Vi söker en engagerad och flexibel ekonomiassistent/kontorssamordnare som trivs med att ha många olika arbetsuppgifter och älskar när det är variation i arbetet. Du kommer att bli en del av vårt team på Future och uthyrd till vår kund i Västerås. För rätt person finns goda möjligheter att få anställning direkt hos vår kund.
Om tjänsten:
Som ekonomiassistent kommer du hjälpa ekonomiavdelningen såväl som vara ett stöd till hela kontoret med blandade uppgifter. Du har förmåga att prioritera bland dina olika uppgifter och snabbt skifta mellan dem när det behövs. Du kommer jobba i en miljö i ett positivt och engagerande team. Du har relevant utbildning inom ekonomi och något/några års erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter. Du har bred kunskap inom IT och synnerligen god vana av att hantera datorer, programvaror och tillhörande verktyg. Du har även lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du flexibel, orädd, prestigelös och driven. Du är snabblärd och tar gärna egna initiativ. Tjänsten är väldigt mångsidig och även rolig för rätt person.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Kundreskontra
• Leverantörsreskontra
• Löpande bokföring
• Koordinera arbetet på redovisningsavdelningen, administrativt stöd
• Ansvarar för receptionen, mottagande av kund
• Ansvara för växelnumret; skicka vidare inom organisationen, ta emot
ärenden och registrera i ärendehanteringssystemet mm
• Administrera kundutskick, delta i kundevents, delta på nätverksträffar
• Inköp av kontorsmaterial, fika mm
• Post- och pakethantering
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag då urvalsprocessen sker löpande.
Du söker tjänsten på Future Bemannings hemsida.
Observera att vi inte har möjlighet att ta emot jobbansökningar via e-post, telefon eller sms!
Vid frågor kan du kontakta oss på Tel 010-16 18 900 eller på e-post info@futurebemanning.se