Vi söker nu en Produkt- och Inköpsansvarig till Cenor Nordic AB.

Vi söker nu en Produkt- och Inköpsansvarig till Cenor Nordic AB.

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
Huvudsakliga arbetet innebär att man tillsammans med produktchefen ansvarar för utvecklingen och hanteringen av produkt- och varumärkes portföljen inklusive dess stödfunktioner för säljorganisationen. Arbetet inkluderar även lager- och inköpsplanering mot leverantörerna och produktflödes kontrollering och bearbetning.

Du kommer också att producera produkt-/säljmaterial, samt bearbeta sortiment och produktlanseringar tillsammans med leverantörerna och säljorganisationen.


Om verksamheten
Cenor Nordic arbetar enbart med varumärken av hög kvalitet, som ligger i framkant när det kommer till innovation, design och prestanda inom elektroniktillbehör. Vi är en privatägd distributör med över 20 års erfarenhet från branschen och är representerade i alla de fyra nordiska länderna. Några av våra varumärken vi representerar i norden är: Defunc, Tech21, Vivanco & Xtorm. Många av våra varumärken finns idag representerade hos de större återförsäljarna i Norden.

Mer om tjänsten
Vi erbjuder:
• Möjlighet att utvecklas i ett tryggt företag.
• En varierad arbetsdag med mycket ansvar.


Din profil
Vi tror att du har:
• Tidigare erfarenhet av försäljning, inköp eller produktansvar gärna till detaljhandeln.
• Tidigare erfarenhet av mobiltelefonmarknaden eller relaterade produkter
• Förmåga att arbeta självständigt.
• Mycket goda kunskaper i Excel.
• Goda kunskaper i engelska
• Ett strukturerat tänkande.
• Stresstålig.
• Ordningssinne.
• Viljan att lära dig nya saker.


Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande. I det här uppdraget samarbetar vi med Dreamwork och rekryteringsspecialist Bengt Lööw bengt.loow@dreamwork.se .

Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 september 2020
  • Ansök senast: 11 oktober 2020

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


24 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

19 november 2024