OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleperformance Nordic
Teleperformance är ett av världens största företag inom outsourcad kundtjänst. Företaget är noterat på
Euronext och har 130 000 anställda fördelade på 276 center och i 51 länder. Teleperformance startade sin
verksamhet i Norden 1985 och har varit en av de ledande aktörerna sedan dess. Cirka 90 procent av
verksamheten innefattar outsourcing av kundtjänst och resterande del är kvalitativ marknadsföring.
Rollen erbjuder: Managementposition med ansvar för personal och ekonomi och med stora möjligheter att påverka dina projekt.
Som ACM på Teleperformance ansvarar du för det ekonomiska resultatet samt har ett övergripande personalansvar för personalen inom ditt projekt. Du är tillsammans med dina teamledare ansvarig för den dagliga driften av kundtjänsten. Tillsammans med teamledarna säkerställer du att teamen har rätt kompetens, verktyg och förutsättningar för att klara de mål som vi tillsammans med vår kund har satt upp för dessa team.
Du kommer att jobba tätt tillsammans med övriga ACM-kollegor för att se till att vi arbetar likartat i våra olika kundtjänstprojekt. Du ansvarar för att aktivt driva arbetet med att skapa en arbetsplats som präglas av effektivitet, nöjda kunder och där medarbetarna trivs och får möjlighet att utvecklas.
I ditt uppdrag ingår även att vara en aktiv del i utvecklingsarbetet för hela Teleperformance Göteborg och
och du kommer ingå i TP Göteborgs ledningsgrupp.
Önskvärt är att du har erfarenhet av callcenterbranchen, har vana att hantera kundrelationer, erfarenhet av projektledning samt att du är en beprövad ledare gärna med erfarenhet av att leda teamledare. Ditt arbete på Teleperformance kräver att du är drivande, initiativtagande, en ”doer”, flexibel, resultatinriktad
samt att du har ett intresse för affärer. Väldigt viktigt för oss är att du är en positiv kraft i arbetet kring att göra Teleperformance Göteborg till en attraktiv arbetsplats där alla känner sig delaktiga. Du engagerar, motiverar och skapar arbetsglädje i dina team och ser varje problem som en utmaning som ska lösas.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast. Urval och intervjuer sker löpande.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med 6 månaders provanställning. Månadslön + bonus.
Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservice. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. Se även www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com
Artiklar i detta ämnet
- Samverkan fack och arbetsgivare
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Lindgren, 0703543040, Emma Lagerbielke, 0708 55 54 79,
Maria Lindgren, maria.lindgren@se.teleperformance.com
0703543040
Maria LIndgren
Maria Lindgren
0703543040
Maria Lindgren, Recruiter
0703-543040
Maria Lindgren, recruiter
maria.lindgren@se.teleperformance.com
Maria Lindgren
maria.lindgren@se.teleperformance.com
Jessica Rundgren
Maria Lindgren, maria.lindgren@se.teleperformance.com
Maria Lindgren, Rekryterare
+46 703 54 30 40