OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Vi söker en Quality and Process Coordinator på Teleperformance Nordic[ med placering i Stockholm. Tjänsten kan tillsättas omedelbart. Som Q/P kommer du att rapportera till den nordiska Quality and Process Manager i Stockholm. Du kommer främst att arbeta i Stockholm, med något besök per månad i Göteborg. Med tiden kommer Q/P-organisationen bli mer nordisk, vilket även kommer innebära resor till de andra nordiska länderna (Finland, Norge, Danmark). Du har i Norden tre andra kolleger med samma arbetsuppgifter som du, varav en Q/P till arbetar i Sverige. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är COPC, Compliance samt Improvement: *[[ [Ca 50% att driva COPC som projektledare på ett av våra uppdrag, som sannolikt kommer att ha certifierats under hösten *[[ [Ca 25% att göra internrevisioner på våra arbetssätt inom alla avdelningar *[[ [Ca 25% att driva förbättringsprojekt, särskilt inom operations För att passa till jobbet ska du ha dessa formella meriter: *[[ [Minst gymnasieexamen, gärna universitetsexamen *[[ [Mycket goda kunskaper i engelska, både skriftligt och muntlig *[[ [Goda erfarenheter i contactcenter-branschen - gärna både inbound och outbound *[[ [Erfarenheter av att jobba med COPC eller är registrerad COPC-koordinator Du är som person: *[[ [Självständig[ - bra på att driva projekt och förändringsarbeten *[[ [Noggrann och kritisk - dubbelkollar information *[[ [Kreativ - tycker om att lösa problem *[[ [Duktig på att skapa förtroende hos dina medarbetare
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman