Vi söker nu en uthyrnings- och förvaltningsassistent

Vi söker nu en uthyrnings- och förvaltningsassistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en uthyrnings- och förvaltningsassistent inom fastigheter!
Rosenqvist Fastigheter grundades 2010 och ingår i Rosenqvist Gruppen, som har dryga 30 års erfarenhet av entreprenadverksamhet, främst inom järnvägsbranschen.
Rosenqvist Fastigheter – vi är en aktiv och lyhörd fastighetsägare som skapar förutsättningar för gemensam tillväxt. Vi äger, utvecklar och förvaltar mark och verksamhetslokaler.
Om rollen:
Som uthyrningsassistent kommer du att vara behjälplig kring uthyrningsprocessen av kommersiella ytor i våra nyproduktionsprojekt och i befintliga förvaltningsfastigheter.
Du kommer att vara den direkta kontakten med våra befintliga hyresgäster för att lyssna in och ständigt se hur vi kan göra saker bättre och underlätta för dem.
I rollen kommer du att assistera administrativt i uthyrningsprocessen, från vakans till uthyrd lokal. Du kommer skriva offerter och avtal samt administrera dessa med god ordning. Du kommer även att arbeta med uthyrnings- och marknadsföringsmaterial för vakanta lokaler och se till att objekten marknadsförs via direkta samtal eller sociala medier. Tjänsten innebär även att du ska uppdatera och hålla koll på vårt kundregister, driva och genomföra projekt samt även viss säljbearbetning.
I rollen ingår det även att du kommer att vara behjälplig med förvaltningen kring våra befintliga fastigheter och se till att samordna arbetet så vi kan förädla, utveckla och förvalta vårt fastighetsbestånd. Du behöver hålla ordning och reda på administrativa uppgifter inom förvaltning, fakturahantering, ha löpande kontakt med hyresgäster och koordinera arbete vid in- och utflytt i våra lokaler. Här gäller det att du är kundorienterad, har ett eget driv, gillar problemlösning och har förståelse för fastighetsekonomi.
Du rapporterar till vår förvaltare/uthyrningsansvarig och får en roll inom företaget där du arbetar mot våra gemensamma verksamhetsmål.
Personliga egenskaper:
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper så som ditt engagemang, driv och säljande egenskaper. För att trivas i rollen ser vi att du är en lagspelare som är initiativtagande, affärsmässig, dynamisk och att du driver dina projekt till avslut. Som person är du behöver du vara prestigelös och gilla problemlösning samt att du kan agera efter tydliga mål.
I ditt dagliga arbete kommer du ha hand om många olika kontaktytor vilket förutsätter att du har god samarbetsförmåga, ett genuint intresse för människor och gott omdöme.
Vi är under kraftig tillväxt och erbjuder ett utvecklande och inspirerande arbete tillsammans med ett glatt gäng!
Vårt huvudkontor ligger i Stockholm Nord Logistikcenter, Rosersberg, i nya fräscha kontorslokaler ett stenkast från pendelstationen och bra lunchrestauranger inom gångavstånd.
www.rosfast.se
Kvalifikationer
• God erfarenhet från motsvarande roller
• Högskoleutbildning med inriktning mot ekonomi eller fastigheter alternativt relevant arbetslivserfarenhet
Anställningsform
• Tillsvidare, heltid
Om Anställningen
Tillträde: Omgående, eller enligt överenskommelse.
Placeringsort: Rosersberg.
Språkkunskaper i tal och skrift:
• Svenska
• Engelska
Övrigt Vi undanber oss all kontakt från annonssäljare som inte söker tjänsten. Rekrytering sker löpande under ansökningstiden och kan komma att tillsättas innan.
Baskrav
• B-körkort
• Word/Excel
• Officepaketet
Välkommen med din ansökan redan idag! Bifoga CV och Personligt brev.
Sista ansökningsdag: 2022-03-31. Intervjuer hålls löpande och rekryteringsprocessen kan avslutas före sista ansökningsdag.
Ansökan skickas till madeleine.gustafsson@rosfast.se
Vid frågor om tjänsten kontakta Madeleine Gustafsson (073-687 47 59).

Sammanfattning

Postadress

Stålgatan 1
Rosersberg, 19572

Liknande jobb


Energiassistent

Energiassistent

18 september 2024

Förvaltningsassistent

Förvaltningsassistent

17 september 2024

12 september 2024