Vi söker nu Konsultchef i Marievik

Arbetsbeskrivning

Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 500 medarbetare och levererar hälsotjänster på nära 200 enheter över hela landet, av dessa är ca 45 egna anläggningar. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq Stockholm lista över små bolag.

Vår vision är Sveriges friskaste kunder. På vår enhet i Marievik är vi idag 23 medarbetare som arbetar i team gentemot våra olika kundföretag och levererar tjänster inom arbetsmiljö- och hälsoutveckling, rehabilitering. Positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap.

”Att arbeta som konsultchef på Feelgood innebär ett nära samarbete med kollegor och kunder där vi tillsammans jobbar för Sveriges friskaste medarbetare. Jobbet är utvecklande och jag får driva frågor som jag stimuleras av. Drivkraften ligger i vår mission och att vi jobbar värderingsstyrt.” Så här beskriver en av våra medarbetare, Sofia, sin roll som Konsultchef. 

Rollen som konsultchef innebär att du leder och stöttar konsulter med spetskompetens inom sitt område. Du ansvarar för ett tvärprofessionellt team med konsulter bestående av psykologer/beteendevetare samt ergonomer. Du ingår själv i ett ledningsteam. Vi söker nu konsultchef till Marievik. Dina arbetsuppgifter innebär bland annat att:


• leda, coacha, följa upp och utveckla medarbetarna i ditt team för att nå uppsatta mål.
• optimera teamets resurser och säkerställa en effektiv resursplanering och skapa en god arbetsmiljö och en lönsamet i regionen
• leda The Feelgood Way – leda i enlighet med Feelgoods arbetssätt rutiner, processer samt leda sig själv och andra så att goda resultat skapas för våra kunder, vårt bolag och våra medarbetare
• i ledningsteamet redogöra för teamets resultat och prognos framåt
• säkerställa god leverans till våra kunder
• kundansvar för tilldelade kunder

Vi söker dig som:


• har akademisk examen inom relevant profession
• har ett par års erfarenhet från coachande ledarskap med goda resultat
• har erfarenhet av försäljning och kundarbete och förstår vikten av att alltid ha kunden i fokus
• gillar att skapa och utveckla affärer och har god förmåga att skapa bra relationer
• har branscherfarenhet och god insikt i hur konsultbolag fungerar och styrs

Stor del av rollen handlar om att coacha medarbetarna och därför är detta något vi vill att du är duktig på och stimuleras av. Du är bra på att få med dig samt engagera andra. Leveransplaneringen måste fungera så det är viktigt att du har lätt för att prioriera och strukturera.  Du gillar högt tempo och är effektiv i ditt dagliga arbete. Det är meriterande om du har medicinsk kompetens och/eller erfarenhet av tvärprofessionellt teamarbete.

Har du frågor kontakta Operativ Chef Linda Neffler tfn 08-676 82 63. linda.neffler@feelgood.se

Välkommen med din ansökan, urval och intervjuer sker löpnade.

Sista ansökningsdatum är 2017-09-04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Feelgood Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 3 augusti 2017

Besöksadress

Rådhusgatan 6
None

Postadress

Banérg. 28, Box 5254
Stockholm, 10246

Liknande jobb


Är du vår nya VD?

5 november 2024

Kista vårdcentral söker ny verksamhetschef

Kista vårdcentral söker ny verksamhetschef

5 november 2024

Verksamhetschef till Enköping

Verksamhetschef till Enköping

4 november 2024