OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vilka är vi?
Best Alarm startades 2018. Nu har vi tillsammans med några av Sveriges vassaste säljare trätt in i en minst sagt expansiv fas. Vi växer oavbrutet och har nu kunder från Ystad i söder till Piteå i norr. Vi hade inte tagit oss hit bara för att vår produkt och tjänst har en hög efterfrågan, utan tack vare våra engagerade medarbetare som inte är rädda för att ge det där lilla extra. Vi är en helhetsleverantör inom säkerhet och larmtjänst som erbjuder våra kunder heltäckande säkerhetslösningar.
Om Tjänsten
Vi har idag en mötesbokningsavdelning med 10 anställda som ringer för att boka kundmöten åt våra säljare runt om i landet. Vi letar efter dig som vill anta dig utmaningen att driva den avdelningen framåt.
Arbetsuppgifter:
- Ansvara över att överenskomna budgetar och nyckeltal uppnås.
- Du ansvarar över utbildning av såväl ny som befintlig personal.
- Rekrytering (med hjälp av vår rekryteringsavdelning)
- Lönehantering
- Du rapporterar direkt till ledningsgruppen
Vem är du?
Vi söker dig med tidigare erfarenhet från ledande positioner. Vi ser att du är en aktiv ledare som hela tiden föregår med gott exempel. Vi letar efter en person med oerhört stort driv, en positiv attityd och en stark tro på sig själv.
Vad erbjuder vi?
En arbetsplats med högt i tak och korta beslutsvägar. Vi tror starkt på iden att om man trivs så gör man ett bra jobb. Tjänsten är på heltid. Vi jobbar måndag till fredag 09:00-18:00.