OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi utökar nu vårt norska team och söker dig som älskar service. I vår kundtjänst levererar vi service i världsklass med medarbetare som är kommunikativa, lösningsorienterade och målinriktade. Vi söker därför dig med liknande egenskaper som även är flytande i norska språket.
Som kundserviceagent har du följande arbetsuppgifter:
Hjälpa våra kunder via telefon, email, chatt och sociala medier
Reklamationshantering
Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen
Vi söker dig som:
Talar och skriver flytande på norska och engelska.
Kan arbeta minst 2 dagar per vecka.
Kan arbeta heltid under vår högsäsong november - januari
Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med service.
Vi som företag erbjuder dig:
En entreprenörsdriven verksamhet
Hög utvecklingstakt och en spännande bransch med stor potential
Karriärmöjligheter
Friskvårdsbidrag för tillsvidareanställda
En ungdomlig och pulserande miljö
Kollektivavtal
Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
Möjlighet till arbete på distans inom Sveriges gränser.
Praktisk information och upplägg
Start: Snarast möjligt (juli)
Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov (ca 2 dagar/veckan)
Arbetstider: Måndag-fredag kl. 8-17 samt 1-2 söndagar kl. 8-17 per månad
Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111. Eller på distans inom Sverige.
Vid frågor kontakta: Eva Lidbrink, via eva.lidbrink@jollyroom.se
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Tycker du att detta låter som ett jobb för dig? Ansök då snarast eftersom vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag!
Vi undanber oss för närvarande samtal från samtliga rekryterings- och annonsleverantörer.
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Nedan finner du våra senaste PR-meddelanden där du kan läsa mer:
Vi har haft en superstart på 2021! -> https://www.market.se/nyhet/flygande-start-pa-aret-for-jollyroom-kalla-vadret-har-drivit-extrema-behov
Vi anställde 200 personer inför julhandeln -> https://www.ehandel.se/jollyroom-fick-5000-ansokningar-raknar-med-en-halv-miljon-order
Vi vann årets logistiketablering 2020 -> https://intelligentlogistik.com/nyhetsflode/fastigheter/jollyroom-gor-arets-logistiketablering-2020/
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalchef Terese Fernbring
Personalansvarig Terese Fernbring
Terese Fernbring
HR assistent Nicole Berger
Nicole Berger
HR Generalist Louise Bichler
HR Nicole Berger
Personalchef Terese Fernbring
HR Chef Terese Fernbring
Personalchef Terese Fernbring
0739808240