OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleperformance Nordic
Teleperformance Göteborg
På göteborgssiten utför vi teknisk support/kundtjänst åt flera ledande aktörer inom telecombranchen. Nu söker vi ny operativ chef för Samsungs tekniska support. Uppdraget är ett av sitens största och har över 100 anställda.
Rollen
I rollen som operativ chef kommer du att ansvara för att utveckla ett av företagets viktigaste konton. Samsungs tekniska support omfattar över 100 anställda och är ett av Teleperformance större uppdrag. Arbetet ställer stora krav på eget driv, engagemang och flexibilitet. Vi söker en teamspelare med stor nyfikenhet i arbetet som inte är rädd för förändringar, utan snarare drivs av viljan att ständigt förbättra verksamheten.
Som operativ chef är du kund-, resultat- och personalansvarig för projektet. Ditt huvudsakliga ansvar är att tillsammans med och genom teamledarna se till så att vi lever upp till kundens förväntningar och levererar det med kunden överenskomna resultaten. Du arbetar ständigt med att utveckla verksamheten och kundrelationen. Som operativ chef ingår du i ledningsgruppen för Göteborgs siten och rapporterar till Contact Center Manager.
Profil
Vi söker dig som har arbetat som chef under längre tid och som har flerårig erfarenhet, gärna från olika uppdrag. Har du arbetat med större uppdrag där kundrelationen har varit i fokus så är det mycket meriterande. Som ledare är du affärsinriktad och har både kundens bästa och företagets möjliga ekonomiska uppsida för ögonen, både i den dagliga driften av supporten som i de mer långsiktiga besluten. För att lyckas i uppdraget tror vi att du är resultatinriktad, har en god analysförmåga och en modern ledarstil.
Erbjudande
Vi erbjuder dig tillfället att arbeta med ett av värdens mest kända varumärken i en miljö som präglas av innovation, prestigelöshet och arbetsglädje. Då vi är ett multinationellt företag så finns goda karriärsmöjligheter såväl i Sverige som i andra delar av världen.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast. Urval och intervjuer sker löpande.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med 6 månaders provanställning. Månadslön + bonus.
Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservicecenter. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. För mer info besök www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Lindgren, 0703543040, Emma Lagerbielke, 0708 55 54 79,
Maria Lindgren, maria.lindgren@se.teleperformance.com
0703543040
Maria LIndgren
Maria Lindgren
0703543040
Maria Lindgren, Recruiter
0703-543040
Maria Lindgren, recruiter
maria.lindgren@se.teleperformance.com
Maria Lindgren
maria.lindgren@se.teleperformance.com
Jessica Rundgren
Maria Lindgren, maria.lindgren@se.teleperformance.com
Maria Lindgren, Rekryterare
+46 703 54 30 40