Vi söker nya kollegor till vår kundtjänst för Electrolux!

Vi söker nya kollegor till vår kundtjänst för Electrolux!

Arbetsbeskrivning

Webhelp söker nya medarbetare till Electrolux kundtjänst med start 15:e juni - Har du ett brinnande intresse av att leverera service i världsklass? I så fall är det dig vi letar efter!

OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

I din roll som kundtjänstmedarbetare hos oss på Webhelp kommer du hjälpa Electrolux kunder genom att besvara inkommande samtal. Du kommer att ha fokus på att lösa de problem kunden har gällande sin produkt på bästa möjliga sätt. Vi på Electrolux och Webhelp strävar alltid efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.

Detta kan vara en utmanande roll samtidigt som det kommer att vara otroligt utvecklande och lärorikt på en arbetsplats med högt i tak och hjälpsamma medarbetare och ledare. För dig med rätt drivkraft finns det även stora möjligheter till utveckling och det finns mängder med karriärmöjligheter inom företaget.

ÄR DET DIG VI SÖKER?

I arbetet kommer du lära dig att hantera olika sorters kunder; glada som arga, nöjda som missnöjda och kunniga som helt ovetande. Detta gör att vi söker efter dig som har lätt för att anpassa dig efter kundens behov och som inte har några problem att anpassa dig till nya situationer.

Du kommer få möjlighet att utveckla din retorik, lära dig konflikthantering, blir mer pedagogisk men framförallt kommer du lära dig vikten av att kommunicera med människor. Vi har alla varit nybörjare och vi har fantastiska kollegor och coacher som hjälper dig att utvecklas inom uppdraget.

Vi söker dig som är driven och brinner för gott bemötande samt sporras av nya utmaningar.

VI SÖKER DIG SOM HAR...

- godkänt betyg i svenska 1/svenska A och engelska 5/engelska A
- god datorvana
- uttrycker sig obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska


VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

Kulturen på Webhelp och Electrolux genomsyras av teamwork och gemensamma aktiviteter vilket bidrar till vårt positiva arbetsklimat. Hos Electrolux arbetar idag ett glatt gäng som alla hjälper och stöttar varandra i arbetet. Vi delar kontorsyta med många andra uppdrag så du kommer träffa många nya härliga människor och framtida vänner.

Då vi alla arbetar mot samma mål, att hjälpa kunderna, finns ingen individuell rivalitet utan det känns verkligen att vi är ett team.” - Simon, Advisor FÖRMÅNER

- Kollektivavtal
- Friskvårdsbidrag
- Utvecklingsmöjligheter
- Utbildning
- Möjlighet till bonus
- Lön enligt kollektivavtal


START: 2020-06-15

PLACERINGSORT: Solna

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning, tillsvidare

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna.

Måndag-Fredag 07:30-18:00, helger 10:00-18:00 .

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-06-09

Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 maj 2020
  • Ansök senast: 9 juni 2020

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


30 november 2024

Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024