Vi söker nya Team Managers till vår uppdragsgivare Canal Digital!

Vi söker nya Team Managers till vår uppdragsgivare Canal Digital!

Arbetsbeskrivning

Webhelp Nordic växer så det knakar! Nu söker vi en motiverad och lösningsorienterad Team Manager till vårt kontor i Kalmar!

Vi söker dig som idag arbetar som ledare eller coach, eller kanske dig som sitter i en kundtjänst- eller serviceroll men är redo för nästa kliv i karriären. Viktigast är att du är målmedveten, ansvarstagande och motiverad av att hjälpa våra engagerade medarbetare att prestera ännu bättre. Är du dessutom en person är glad och trevlig, drivs av utmaningar och brinner för att utveckla andra, då är det dig vi söker!

OM TJÄNSTEN SOM TEAM MANAGER

Som Team Manager har du i uppgift att leda och coacha ett team som är i linje med företagets värderingar och affärsmål. Du leder dina medarbetare och skapar förutsättningar för att de ska kunna säkra försäljning, kundnöjdhet och service i världsklass. Du arbetar kontinuerligt med feedback från kunder och kvalitetssäkring av samtal för att kunna coacha och utveckla dina medarbetare på bästa sätt. Du är även en nyckel till att skapa ett arbetsklimat där alla dina medarbetare trivs och mår bra. Vidare arbetar du proaktivt för att hela tiden utveckla verksamheten. Du kommer bli en del av en fartfylld arbetsplats som har högt i tak!

VI SÖKER DIG SOM...

Har en hög social förmåga och har lätt för att motivera och inspirera andra. Du har god förmåga att se andras behov och är öppen mot din omgivning. Som ledare behöver du även ha en hög nivå av professionalism och du bör kunna hantera snabba förändringar. Du arbetar självständigt och strukturerat och du får dina medarbetare att nå- och överträffa sina mål! Vi söker dig som är driven och älskar utmaningar!

- Goda språkkunskaper i Svenska och Engelska, både muntliga såväl som skriftliga
- Har tidigare ledarerfarenhet, gärna inom liknande bransch
- Du har godkända gymnasiebetyg i svenska A, engelska A samt matematik A

- Du har 3 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande
- Du brinner för sälj och är en lagspelare


MERITERANDE ÄR:

- Kunskap inom arbetsrätt
- COPC kännedom
- Erfarenhet av att coacha inom försäljning
- Arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande


VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!



START: Enligt överenskommelse

PLACERINGSORT: Kalmar

LÖN: Enligt överenskommelse

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, 6 månaders provanställning

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 09:00-20:00, lör-sön 10:00-19:00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-11-22

Intervjuer sker löpande vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vid frågor kontakta:

Erika Pjerne, erika.pjerne@webhelp.com

Leontina Mamudi, leontina.mamudi@webhelp.com

Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 50,000 game-changers from more than 140 locations in 36 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in, because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers and on their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 november 2020
  • Ansök senast: 22 november 2020

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


27 november 2024

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024