Vi söker personal till vår Chat-kundtjänst!

Vi söker personal till vår Chat-kundtjänst!

Arbetsbeskrivning

Chat är en avdelning där vi besvarar inkommande frågor från kunder på vår klients websida och via FB-Messenger. Vanligt förekommande frågor kan vara boknings-, om-, och avbokningsregler, prisförfrågningar samt frågor gällande lojalitetsprogrammet, profiler och inloggningsuppgifter med mera.


Vad vi söker hos dig:
Du kommer kommunicera med flera samtidigt och gör det på Svenska, Engelska och Norska vilket innebär att du ska ha datorvana och ha mycket goda skriftliga kunskaper i både svenska och engelska samt att du kan läsa och förstå det norska språket. Du kommer hantera synpunkter, frågor och klagomål från kunder och de hanterar vi professionellt och med empati.


Arbetstider
40h arbetsvecka.
Chat öppettider: Måndag – fredag 07:00-19:00, Lördag 09:00-17:00 och Söndag 09:00-18:00


Anställningen:
Du börjar din anställning med en betald utbildning för tjänsten.
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Jobbet utförs från vårt center i Sveg.
Planerad start 7/9-2020. Intervjuer sker fortlöpande. SYKES har kollektivavtal med UNIONEN.
#jobbjustnu


Om oss
SYKES finns i Sverige på orterna Sveg, Dals-Ed, Göteborg och Kalmar. I Sveg är vi ett team på cirka 200 medarbetare. SYKES är en global uppdragsgivare. Med huvudkontoret i Tampa, Florida, tillgodoser Sykes behoven av sofistikerade lösningar hos stora företag runt om i världen, främst inom kommunikation men också finansiella tjänster, teknik och hälsoindustrin. SYKES’ olika kunskaper inom effektiv kundservice hittar konsumenternas viktiga beröringspunkter i alla kundrelationer. Med över 70 kontaktcenter och 54.000 anställda, inkluderar våra resurser land-, kustnära- och offshore-platser samt 7000+ hembaserade arbeten. Stödet SYKES ger kunderna via olika medier, och på många språk, maximerar kundupplevelsen och kundlojaliteten hos klienterna. För oss är du en viktig person i vår organisation och vi vill att du ska trivas hos oss. Vi har kontinuerliga enskilda uppföljnings och utvecklingssamtal med våra anställda som en naturlig del i din utveckling. www.sykes.com
http://www.sykes.com

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 8 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 augusti 2020
  • Ansök senast: 30 augusti 2020

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024