Vi söker personal till våra avdelningar SAS chatt och SAS gruppresor.

Vi söker personal till våra avdelningar SAS chatt och SAS gruppresor.

Arbetsbeskrivning

Vi växer och behöver öka vår bemanning på två av våra kundtjänstavdelningar!
SAS chatt
Chatteamet hantera inkommande chattförfrågningar via SAS hemsida och SAS Facebook messenger.
Vanligt förekommande frågor kan gälla bokningar, avbokningsregler, ombokning, avbokningar, Check-in, bagage, prisförfrågningar, inloggningsuppgifter med mera.
Vi söker dig som tycker om att hjälpa andra och är intresserad av att arbeta med kundvård. Du tycker om att arbeta i ett högt tempo och har förmågan att kommunicera med flera samtidigt utan att tappa tråden. Det krävs att du har mycket goda skriftliga kunskaper i både svenska och engelska samt att du kan läsa och förstå det norska språket. Vi förutsätter att du kan hantera allehanda synpunkter, frågor och klagomål från SAS kunder på ett professionellt och empatiskt sätt
SAS gruppresor
Gruppresor är en del av SAS admin team och är den avdelning som hanterar bokning av gruppresor. Kontakten med kunder sker via mail och telefon men mail är den huvudsakliga kommunikationskanalen. Du hanterar dina kunder från offertförfarandet tills avresa.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat:
Besvara inkommande mail och samtal
Förbereda bokningar och skicka offerter samt hantera betalning och utställande av biljetter
Insamling och uppdatering av namnlistor i bokningar
Avbokning och ombokning

Du skall vara intresserad av och gilla att sälja resor. Ha god hand med kunder då SAS gruppresor är bland SAS prioriterade kundsegment. Det är ett krav att du har mycket goda skriftliga kundskaper i både svenska och engelska samt att du kan läsa och förstå det norska språket. Även om du kommer att arbeta med dina egna kundkontakter så är du en lagspelare som gärna hjälper dina kollegor vid behov. Du bör även vara flexibel och ha lätt att anpassa dig till nya processer och situationer då det ofta sker ändringar hos oss gruppresor.
Vad erbjuder SYKES?
Du inleder din anställning med 4 veckors betald utbildning. Efter avslutad utbildning får du med stöd av våra duktiga tränare och mentorer besvara dina första kundsamtal. Utöver tränare och mentorer har du dina arbetskamrater som med sin erfarenhet och kunskap gärna hjälper dig i ditt arbete.
För dig som vill flytta till Sveg, Härjedalen, erbjuder SYKES dig ett startbidrag/flyttbidrag som motsvarar din första månadshyra.
Behöver du hjälp att hitta boende hjälper vi dig gärna med tips om vart du ska vända dig. Vi har bra kontakter med både privata och kommunala hyresvärdar, flera av dessa erbjuder nya hyresgäster förmånliga rabatter på hyran upp till 12 månader.
Hur är det att bo & arbeta i Härjedalen?
Härjedalen ger dig möjlighet att ta del av vårt fina landskap med allt vad det innebär. Vintertid har du nära till välkända alpina anläggningar, välpreparerade längdspår och allt annat som ett snösäkert landskap kan erbjuda. Sommartid bjuder Härjedalen på fiske i världsklass, MTB cykling både på led och downhill eller ta en dagstur till toppen av Sonfjället, varför inte avsluta dagen med ett bad i Ljusnan.
SYKES erbjuder dig möjligheten till att kombinera arbete i en trevlig och utvecklande miljö. I Sveg har du sällan längre än 15 minuter till arbete vilket innebär att du istället för att pendla långa sträckor till ditt arbete, har möjlighet att få mer kvalitetstid efter avslutat arbetspass.
Låter det intressant?
Tveka inte att kontakta oss om du är intresserad av tjänsten som Reseadminstratör eller om du vill veta mer. Vi behöver din ansökan senast 6:e September.
Intervjuer kommer att ske löpande
Vi hoppas att du vill bli en del av vårt reseteam med start den 13:e September!
Vilka är vi på SYKES?
SYKES är en internationellt ledande leverantör av kundservicelösningar och tjänster för hela livscykeln av digital marknadsföring, säljkompetens, kundservice, teknisk support m.m. Med över 70 kontaktcenters och 60 000 anställda hjälper vi 2000 företag och deras slutkunder runt om i hela världen.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 7 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 juli 2021
  • Ansök senast: 6 september 2021

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024