OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi behöver dig som vill vara en väsentlig del av ett växande bolag!
Du är kreativ, social och har en vilja att skapa smarta byggnadslösningar – du tycker om att leda och administrera projekt samt att utforma ritningar från grunden.
Låter det här som dig? Ansök tjänsten redan nu!
DINA ARBETSUPPGIFTER
Ditt uppdrag är att skräddarsy ritningar som möter kundernas önskemål tillika byggregler och säkerhet. Du driver noggrant projekt enligt tidsplan och budgetering där du med en positiv laganda motiverar dina medarbetare. Du som projektledare och kalkylator jobbar främst på kontor där du har en kontinuerlig kundkontakt.
Du kommer att arbeta i programmet Bidcon Bygg för att räkna ut åtgång av personal, tidsplan och ekonomi, samt skapa ritningar i programmen Revit och CAD. Arbetet är varierat där vissa projekt drivs enskilt och andra tillsammans med en kollega.
I rollen finns stor utvecklingspotential där du har chansen att bredda din kunskap inom många områden samt bli en viktig del i företaget. Nedan följer en lista på konkreta arbetsuppgifter:
•Kalkylera projekt åt olika kunder
•Skapa ritningar till hus i Revit
•Rita i CAD
•Vara drivande i projekt mot kund
•Planera och prioritera
•Beställa material
OM FÖRETAGET
Vår samarbetspartner är ett byggföretag som sköter hela byggprocessen, från idé till nyckelfärdigt hus. Här görs markarbete, nyproduktion av lösvirke eller modul, gjutning, renovering, markskruv, kök/badrum och mer därtill. Företaget tror på personlig kundkontakt och teamwork och de växer i takt med att efterfrågan av deras kompetens och expertis ökar. De är ditt lokala byggföretag med de stora kunskaperna! De innehar bland annat spetskompetens för byggnation av röntgen-rum på sjukhus, en teknik som innefattar bly.
De arbetar framför allt inom Värmlands län och de har såväl privata kunder som industriella, med allt ifrån mindre till större projekt. Här står kunden i fokus, och med den rätta andan och tankesättet är inga projekt för stora.
DIN PROFIL
För att på bästa sätt axla den här rollen är du kreativ, initiativtagande och lösningsorienterad. Du har ett sinne för arkitektur och har en förmåga att planera, administrera och driva fram projekt av olika mått. Som person bidrar du med framåtanda, driv och glädje till en arbetsplats som ligger i konstant utveckling och tillväxt. Du bör vara social och kommunikativ då arbetsplatsen består av ett härligt gäng som jobbar tillsammans med en tät dialog och positiv framåtanda. Du har med fördel arbetat i byggbranschen tidigare och besitter en förståelse för vad som krävs för att kunna leda och genomföra olika byggprojekt.
För att lyckas allra bäst tror vi att du är noggrann, strukturerad, kreativt lösningsorienterad och beslutstagande. Du ska ha en vilja att hjälpa kunden att hitta den bästa lösningen!
I din roll på det här företaget blir du mer än bara projektledare. Du blir en väsentlig byggsten som med tiden kommer göra avstamp i företagets framtid och koncept.
KOMPETENSKRAV
Erfarenhet av att jobba i Bidcon Bygg
Erfarenhet av att jobba i Revit
Minst 2 års erfarenhet av projektledning, samt konstruktion och beräkning av konstruktion
Kompetens att rita hus från grunden
Byggutbildning eller likvärdig erfarenhet
B-körkort
MERITERANDE
Portfolio av tidigare byggprojekt
Ingenjörsutbildning
Erfarenhet av att jobba i CAD
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
VILLKOR
Startdatum: Enligt överenskommelse
Ort: Karlstad/Arvika
Arbetstider: 08-17
Omfattning: Heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996