OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta i en bred roll inom administration och service. Du erbjuds ett ansvarsfullt arbete och en central roll att skapa en välkomnande kontorsmiljö.
Som Receptionist/Kontorsassistent är du spindeln i nätet och ser till att allting fungerar smidigt på kontoret. Du ansvarar för hotell- samt resebokningar, leasingbilar, mötesbokningar, att konferensrum är iordningsställda och representativa. I din roll har du kontakt med leverantörer, kunder, tar in offerter och hanterar inköp, beställningar, leveranser av kontorsmaterial, mat, blommor, bud samt sköter kvittohantering.
Du är även behjälplig till övriga medarbetare och assisterar med bl.a. dokumenthantering. I övrigt tar du emot besökare, besvarar inkommande samtal. Tjänsten är en deltidstjänst på ca 60%.
Kvalifikationer/Egenskaper
Viktigt att du är glad, positiv, flexibel och noggrann. Har du erfarenhet av liknande jobb och har kunskap inom MS Office är det bra.
Rollen innefattar mycket kontakt med leverantörer, kunder och personal. Därför är det viktigt att du talar och skriver flytande svenska.
Du är även självgående och organiserad i ditt arbete. Vidare är du en kommunikativ och lyhörd person som trivs i en bred och innehållsrik roll.
Tjänsten omfattar lokala ärenden med bil och kräver B-körkort.
Sänd oss din ansökan om du tycker ovanstående låter spännande och vill hitta nya vägar för din personliga utveckling.
Ansök snarast då vi löpande gör urval för intervjuer, dock senast 2017-05-08. Vi ser positivt på kvinnliga sökanden för en jämnare könsfördelning inom bolaget.
Ansökan kan skickas via e-post eller via brev. Observera! Vid ansökan via e-post namnge ämnesfältet med Receptionist/Kontorsassistent.