OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Rollen
Du kommer att få en viktig roll på ekonomiavdelningen och tillhöra ett team på fem personer. Du kommer att arbeta med löpande redovisning, momsredovisning, delårs- och årsbokslut, specifika fastighetsfrågor och momsfrågor samt vara behjälplig med löpande finansiellt arbete. I din roll ingår även medverkan i ekonomi- och systemrelaterade projekt samt stöd och backup till både den egna avdelningen och övriga organisationen.
Profil
Du har ekonomisk eftergymnasial utbildning med inriktning redovisning, och har några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du är en van Excelanvändare, har goda kunskaper i Officepaketet och stort intresse för digitalisering. Du har erfarenhet av ekonomisystem, Raindance är meriterande, samt bokslutsprogram. Du har god kommunikativ och skriftlig förmåga.
Personlighet
Vi söker dig som
· har ordningssinne och ett strukturerat arbetssätt
· har god samarbetsförmåga och uppskattar att arbeta i team
· är lösningsfokuserad, flexibel och kan lägga i en ”högre växel” vid behov
· ser helheten, är kommunikativ och serviceinriktad
För att du ska trivas i rollen är du ansvarstagande med eget driv och ett genuint intresse för ditt jobb. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Kontaktpersoner på detta företaget
Förvaltningschef Markus Andrén
0243-733 38
070-3730513