Vi söker reserådgivare till WebHelp!

Vi söker reserådgivare till WebHelp!

Arbetsbeskrivning

Vill du ha en full utbildning på GDS bokningssystem och processer så att du kan ge högsta nivå av service till affärsresenärer? Är du en social person med mycket driv som skulle trivas du i en roll där du får hjälpa kunder och agera problemlösande? Då har vi det perfekta jobbet till dig! Nu söker vi flera duktiga kollegor som vill ta chansen att utvecklas inom reseindustrin.

OM TJÄNSTEN
Webhelp grundades år 2000 i Frankrike och var från början ett bolag som arbetade med IT-support, men har under åren vuxit och arbetar idag med både callcenterverksamhet och affärssupport. Med sin tillväxt har de också vuxit sig större över hela världen och har idag kontor på nästan alla kontinenter, enbart i norden sysselsätter Webhelp 1700 personer i olika roller inom bolaget. Idag arbetar Webhelp med allt från försäljning och kredithantering till kundsupport för såväl bolagskunder som använder sig av Webhelpssystem och privatkunder.

”Lagarbete är A och O för oss. Det är så vi når våra största mål samtidigt som vi gör vardagen enklare och roligare. På Webhelp är vi en familj – en stor och hängiven sådan. När vi arbetar tillsammans uppnår vi stora framgångar”.

Du erbjuds:


* Valfrihet mellan arbete helt på distans eller kontor
* Många utvecklingsmöjligheter internt inom Webhelp
* Betald utbildning i GDS och andra system som Webhelp använder
* Ett jobb inom ett företag som är en av de ledande inom teknologi för resebranschen
* Möjligheter till bonus månadsvis
* Möjlighet att vara en del av ett multinationellt företag med goda karriärmöjligheter
* Betald semester från första året


ARBETSUPPGIFTER
I tjänsten kommer du att arbeta med kundservice inom resebokningar. Det kan vara alltifrån att hjälpa kunder boka en resa, boka om en resa eller hantera ett reklamationsärende. Du har möjlighet att sitta varsomhelst i landet och arbeta helt på distans. Webhelp skickar ut dator och allt du behöver för att komma igång. Arbetstiderna är varierande och du kommer ha ett tydligt schema. För dig som har möjlighet och önskar så finns även möjligheten att sitta på ett av deras fysiska kontor i Stockholm eller Göteborg.

”Vi drivs av din nyfikenhet. Det är människorna som gör Webhelp så speciellt. Så vi vill se till så att du trivs hos oss. Om det här låter som det rätta jobbet för dig, passa på att skicka in din ansökan redan idag!”

VI SÖKER DIG SOM
- Har minst en färdig gymnasieexamen
- Är tillgänglig för att delta i en 12 veckors utbildning som kommer bli en grund till din karriär hos Webhelp
- Har mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, då den interna och externa kommunikationen sker på svenska
- Har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift

Som person är du:


* Strukturerad
* Mogen
* Självgående
* Serviceinriktad


Övrig information


* Start: 19/9-2022
* Omfattning: Heltid
* Placering: Helt på distans


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Här kan du läsa mer om WebHelp!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2022
  • Ansök senast: 18 september 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024