Vi söker Säljkoordinator till Svedbergs i Dalstorp!

Vi söker Säljkoordinator till Svedbergs i Dalstorp!

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Svedbergs ingår i Svedbergskoncernen som är Nordens ledande badrumsinredare med ett sortiment som omfattar hela badrummet såsom möbler, duschar, badkar, handdukstorkar, blandare, wc och tillbehör. Försäljning sker till både konsument- och projektmarknaden och säljs i Sverige, Finland, Norge och Danmark.

Att över 75 procent av våra produkter tillverkas i egna anläggningar i Dalstorp skapar fördelar när det gäller till exempel flexibilitet, ledtider, logistik och miljö.

Med en lång och innovativ historia som badrumsinredare skapar vi tidlös badrumsinredning med äkta och hållbara material. I våra produktionsanläggningar lever hantverkstradition sida vid sida med innovation och stilsäker design. Genom att skapa och utveckla alla våra produkter själva, hemma i Sverige nära kunderna, kan vi ta ansvar för att de håller högsta kvalitet. Dessutom mönsterskyddar vi dem, vilket garanterar deras unikitet.

Att skapa hållbar inredning som består år efter år är en självklarhet. Ett hållbart agerande är något som genomsyrar allt vårt arbete. Det handlar om allt från att värna mänskliga rättigheter och antikorruption till arbetsförhållanden och anställningsvillkor. Oavsett om det är i Sverige, Europa eller hos en leverantör i en annan världsdel.
Läs mer på www.svedbergs.se

Dina arbetsuppgifter
Denna roll kommer att ansvara för utvecklandet och implementering utav företagets CRM verktyg. Detta innebär kontinuerlig utveckling utav systemet och tillse att det stödjer säljprocessen. Vi arbetar kontinuerligt med kundundersökningar och NPS mätning och du kommer att vara drivande i dessa frågor.
Du kommer även vara starkt delaktig i att utveckla, effektivisera samt digitalisera försäljningsprocessen.
I övrigt innebär rollen att stödja säljteamet med den dagliga verksamheten, administration, problemlösning och analys, samt vara behjälplig i att upprätta planer, beställningar och koordinera försäljningsaktiviteter tillsammans med försäljning och marknadsavdelningen. Du kommer stötta försäljningschefen och KAM med försäljningsstatistik eller annan information som behövs. Tjänsten innebär att du i kommer att ha kontakt med de flesta avdelningarna på företaget såsom försäljning, marknad, kundservice samt produktutveckling.

Din profil
Som person är du van att arbeta självständigt, tar gärna egna initiativ och kan hantera flera projekt samtidigt.
Du är ansvarstagande, noggrann och strukturerad med en god känsla för detaljer och har förmågan att se och förstå helheten av bolagets processer.
Du skulle även kunna beskriva dig som lojal, trygg i dig själv, affärsmässig, kreativ och resultatfokuserad.
Du är utåtriktad och socialt aktiv, har lätt för att skapa och underhålla relationer såväl med kunder som med dina kollegor.
Meriterande är erfarenhet utav CRM system såsom SuperOffice eller liknande samt att arbetat med kundundersökningar och/eller NPS mätning.

För att du ska trivas hos oss bör du vara prestigelös, flexibel och klara av att jobba i en föränderlig miljö.

Rekryteringen genomförs i samarbete med Söder & Co.
Ansök och läs mer via vår hemsida: www.soderco.se.
Sista ansökningsdag: 2020-10-04.
För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Jessica Jönsson på tel. 0707-27 90 99

Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.

Sammanfattning

Liknande jobb


Säljande assistent

20 november 2024

18 november 2024