Vi söker Säljkoordinator till utvecklande konsultuppdrag i Örebro!

Vi söker Säljkoordinator till utvecklande konsultuppdrag i Örebro!

Arbetsbeskrivning

Är du en lyhörd person med starkt kundfokus och tidigare erfarenhet inom offert- och orderhantering? Är du dessutom tillgänglig omgående och redo för nästa utmaning? Då bör du se hit! Just nu söker vi en Säljkoordinator för konsultuppdrag hos vår kund i Örebro! Uppdraget är på heltid och förväntas starta omgående för att till en början pågå under en månad, men med möjlighet till längre än så. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Rollen som Säljkoordinator är varierande och utvecklande. Dina främsta ansvarsområden kommer innefatta:
• Daglig kontakt med kunder, säljare och agenter globalt
• Reservdels-offerering och handläggning/registrering av kundorder
• Fakturering och utfärdande av exportdokument
• Kundreskontrabevakning och betalningsuppföljning

Vem är du?
För att kvalificera dig till rollen som Säljkoordinator söker vi dig med avklarad gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som ovan. Du har flytande kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Vidare tror vi att du har god systemvana och det anses meriterande
Som person är du strukturerad, serviceinriktad och flexibel med förmåga att anpassa dig till olika situationer för att nå bästa möjliga kundservice. Du är positiv, social och nyfiken med en vilja och ett driv att alltid göra ditt bästa. För att trivas i rollen är det även viktigt att du är stresstålig och har lätt för att samarbeta med andra.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2021
  • Ansök senast: 3 oktober 2021

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Bokningsassistent

Bokningsassistent

26 november 2024

Säljande assistent

20 november 2024