OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Svedbergs ingår i Svedbergskoncernen som är Nordens ledande badrumsinredare med ett sortiment som omfattar hela badrummet såsom möbler, duschar, badkar, handdukstorkar, blandare, wc och tillbehör. Försäljning sker till både konsument- och projektmarknaden och säljs i Sverige, Finland, Norge, Danmark och Storbritannien.
Att över 75 procent av våra produkter tillverkas i egna anläggningar i Dalstorp skapar fördelar när det gäller till exempel flexibilitet, ledtider, logistik och miljö.
Med en lång och innovativ historia som badrumsinredare skapar vi tidlös badrumsinredning med äkta och hållbara material. I våra produktionsanläggningar lever hantverkstradition sida vid sida med innovation och stilsäker design. Genom att skapa och utveckla alla våra produkter själva, hemma i Sverige nära kunderna, kan vi ta ansvar för att de håller högsta kvalitet. Dessutom mönsterskyddar vi dem, vilket garanterar deras unikitet.
Att skapa hållbar inredning som består år efter år är en självklarhet. Ett hållbart agerande är något som genomsyrar allt vårt arbete. Det handlar om allt från att värna mänskliga rättigheter och antikorruption till arbetsförhållanden och anställningsvillkor. Oavsett om det är i Sverige, Europa eller hos en leverantör i en annan världsdel.
Läs mer på www.svedbergs.se
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att jobba tillsammans med våra projektsäljare och primärt supporta dem med orderläggning.
Tjänsten innefattar även reklamationshantering, returhantering med avvikelser samt besvara samtal när det gäller projekt och grossist kunder.
Arbetet innebär även att lägga in nya kunder och prisuppgifter, driva förbättringsarbete och vara delaktig i olika projekt på avdelningen.
Din profil
Du har lägst en gymnasieutbildning samt några års arbetslivserfarenhet. Du är en van och effektiv användare av affärssystem och Officepaketet.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av reklamationshantering ex från kundtjänst eller kundservice, tekniskt intresse, gärna VVS kunskap samt erfarenhet av affärssystemet Movex/M3.
För att passa för tjänsten bör du vara strukturerad och kvalitetsmedveten samt känna engagemang och ha vilja att förstå varje enskild kund. Du är en uppmärksam och god lyssnare som kan anpassa din ton utifrån vilken kund du hjälper. Du har ett proaktivt förhållningssätt till dina arbetsuppgifter, är handlingskraftig och är van vid att överblicka situationen och prioritera. Du har förmåga att arbeta självständigt samtidigt som du har lätt för att samarbeta med andra och skapa goda relationer.
Rekryteringen genomförs i samarbete med Söder & Co. Ansök och läs mer via vår hemsida: www.soderco.se.
Sista ansökningsdag: 2020-03-22
För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Jessica Jönsson på tel. 0707-27 90 99.
Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.