OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Arbetsbeskrivning
Våra kunder har varierande behov av förstärkning i sina service- och supportorganisationer. Uppdragen varierar när det gäller supporten. Vi söker nu i förebyggande syfte seniora helpdesktekniker.
Du som söker har arbetat i en first line support tidigare. Vi ser att du har erfarenhet av Microsofts produktportfölj såsom Windows, Officepaketet, Active Directory m.m. Du har grundläggande teknisk kunskap och erfarenhet av att lösa inkommande ärenden självständigt. Det samtliga tjänster har gemensamt är att kunden kräver att man är social och utåtriktad och kan hantera stress och olika typer av människor samt att man är strukturerad och har ordning och kontroll på saker. Arbetstiderna varierar och i vissa fall förekommer beredskap.
Vem är du?
Du har minst 3 års arbetslivserfarenhet inom IT. Du brinner för support och problemlösning och du gillar att jobba med människor och hjälpa dem i deras dagliga arbete. Du behärskar svenska och engelska mycket väl i tal och skrift.
Vi värdesätter om du har följande egenskaper
Vilja lära och uppnå resultat
Kommunikativ
Flexibel
Hängiven
Initiativtagande
Strukturerad
Kontaktperson
Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Daniel Johansson på telefonnr. 031-708 67 59 alternativt via mail. daniel.t.johansson@se.experis.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Jovanka Praizovic
+46 8 508 954 45
Elin Hedberg
08-508 954 39
Susanne Bostam-Edin
08-508 954 63
Ann-Catrine Snis
08-50895453
Jan Falck
08-50895444
Annica Karlsen
Peter Westberg
Johanna Di Sivo
+46 8 508 954 34
Liselotte Sundberg
+46317086785
Camilla Edbom
018-18 59 82