Vi söker servicedeskhandläggare till vår kund i Stockholm!

Vi söker servicedeskhandläggare till vår kund i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och ge support i världsklass? Vi söker nu en engagerad servicedeskhandläggare till vår kund i Stockholm. Ta chansen att vara del av ett dynamiskt team där du får möjlighet att utveckla dina tekniska kunskaper samtidigt som du hjälper användare att lösa sina IT-relaterade utmaningar.

Dina arbetsuppgifter

Vår kund är för närvarande i behov av en passionerad och kreativ problemlösare som brinner för att hjälpa andra. Du kommer att ha en central roll i att hantera IT-incidenter, frågor och beställningar från medarbetare via telefon, chatt eller skriftliga ingångar. Din huvudsakliga uppgift kommer vara att vara Firstline-support och ta hand om ärendena samt se till att de fördelas och uppdateras på korrekt sätt. Om de inte kan lösas direkt kommer du också att vara ansvarig för att eskalera dem till andra och tredje linjen för att säkerställa att de får den uppmärksamhet de behöver.

Men det slutar inte där - du kommer också att ta initiativ för att öka lösningsgraden och erbjuda ännu bättre service till medarbetare. Genom att granska och publicera kunskapsartiklar kommer du dessutom att se till att kundens kunskapsbas är uppdaterad och tillgänglig för alla. Vidare kommer du att spela en viktig roll i att hjälpa medarbetare och företagare med deras tekniska frågor via e-post. Slutligen kan du förvänta dig att delta i olika projekt relaterade till servicedesken när behov uppstår.

Den vi söker

• Kunskaper inom IT och tekniska lösningar är viktigt.
• Minst gymnasieutbildning inom IT
• Goda kommunikationsfärdigheter både skriftligt och muntligt behövs.
• Förmåga att lyssna, lösa problem och ge god service till kunder är nödvändigt.
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, är ett krav.

Ansökan

För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta rekryterare Emelie Horn via e-post: emelie.horn@lernia.se eller telefonnummer: 0721936043. om du har några frågor eller funderingar.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Övrig information

Placeringsort: Stockholm

Typ av anställning: konsultuppdrag, med goda möjligheter till förlängning

Forma framtiden med oss!

Lernia är ett av Sveriges största bolag inom bemanning, yrkesutbildning och matchning av arbetssökande. Vi hjälper människor till utbildning och jobb och företag med kompetenslösningar. Vi har utvecklat individers kompetens efter arbetsmarknadens behov i över 100 år och bemannat den svenska industrin i 20 år. 2020 var omsättningen 2 miljarder kronor, vi är cirka 6 000 anställda och finns över hela landet. Vårt mål är minst 10 000 jobb varje år. Läs mer om vårt arbete med att utveckla lösningar som leder till jobb och ett framgångsrikt näringsliv på (https://www.lernia.se/).

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 oktober 2023
  • Ansök senast: 20 oktober 2023

Liknande jobb


IT tekniker i Kriminalvårdens IT-Servicecenter

IT tekniker i Kriminalvårdens IT-Servicecenter

17 december 2024

Embedded Software Developer

Embedded Software Developer

17 december 2024

Embedded Software Developer

Embedded Software Developer

16 december 2024