OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sodexo ansvarar för ett antal tjänster inom Facility Management på uppdrag hos kund.
Vi söker nu en servicemedarbetare till nytt uppdrag i centrala Helsingborg. Arbetsuppgifterna består av post- och godshantering, konferensservice samt enklare vaktmästeri-tjänster i fastigheten. Som servicemedarbetare kommer du ha huvudansvaret för inkommande och utgående post och gods. Vidare kommer du ta emot felanmälningar, många kan du hantera men andra kräver kontakt med diverse leverantörer alt fastighetsförvaltare. Att vara händig både vad gäller att skruva/montera diverse möbler som att vara bekväm med att hantera skrivare och enklare IT-utrustning är ett stort plus. Att jobba proaktivt, hållbart och effektivt är något som vi värdesätter högt. Serviceandan ska ligga dig varmt om hjärtat.
En del av tjänsten kommer även bestå i att ombesörja konferensservice och med detta ingår även beställningar gällande catering.
Tidigare erfarenhet från kontorsservice/vaktmästeri är ett önskemål, dessutom är det ett plus om du har körkort. Tjänsten ställer krav på goda kunskaper i svenska i tal och skrift då man har mycket kontakt med kunder och levererantörer, men även ta emot kundorder, beställa material, post- och godshantering mm.
För tjänsten är det ett krav med goda datakunskaper i Office-programmen, har du dessutom erfarehet av hantering av rek/pacsoft så är det meriterande.
Vi söker dig som är noggrann, glad och positiv samt som kan arbeta under eget ansvar. Då vi arbetar med kvalitet, relationer och högt ställda krav så måste du ha en god servicekänsla, kunna hantera olika möten med människor och vara en god ambassadör för vårt företag.
Anställningsform - tillsvidareanställning.
Sysselsättningsgrad - 100%.
Din ansökan vill vi ha senast 30 november 2020. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Camilla.Ekstrom@sodexo.com.
Ansökan kan endast göras via vår hemsida.
Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 67 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.
Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.
Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Norden omsätter vi 633 miljoner euors och sysselsätter 10 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,