Vi söker servicestjärnor för Telenors kundtjänst!

Vi söker servicestjärnor för Telenors kundtjänst!

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN

Söker du efter ett arbete där du dagligen jobbar med att leverera den bästa möjliga kundupplevelsen samtidigt som du jobbar med försäljning? Söker du dessutom en arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter? Då har du hamnat rätt!

Blir du en av våra medarbetare kommer du få jobba på en ung och fartfylld arbetsplats där vi alltid strävar efter att ha kul på jobbet. Du kommer tillhöra ett team med drivna kollegor som precis som du brinner för kundservice och försäljning. Förutom att du dagligen kommer få umgås med dina kollegor kommer du även att göra vardagen lite enklare för våra kunder.

Som medarbetare inom kundservice arbetar du med att lösa olika kundärenden på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Våra kunder ska alltid få en bra upplevelse och ett trevligt bemötande när de ringer in till oss. Vi strävar alltid efter att leverera service i världsklass!

Utöver kundservice kommer du även att arbeta med försäljning till våra befintliga kunder. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning, vi tror att med rätt inställning så kommer man långt! Hos oss får du en gedigen grundutbildning där vi ger dig alla verktyg som du behöver för att lyckas i din roll!

För att trivas hos oss är du en engagerad och social medarbetare och lagspelare. Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker!



VI SÖKER DIG SOM...

- Brinner för att ge kundservice i världsklass och trivs med att försäljning är en naturlig del i varje samtal
- Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
- Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska
- Inte förekommer i belastningsregistret




Vad vi erbjuder!

Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig! Då Webhelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Stämningen dagligen är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar.



START: 2022-02-20

PLACERINGSORT: Kontoret i Norrköping

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna 08:00-18.00, måndag-fredag.

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-02-09

Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. 

Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2023
  • Ansök senast: 21 juli 2023

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024