Vi söker SOS-operatörer till Stockholm.

Arbetsbeskrivning

Varje dag tar vi emot cirka 10 000 samtal från människor som befinner sig i nödläge. I dessa situationer är vi på SOS Alarm första hjälpen. För att klara detta behövs avancerad teknik. Men framförallt krävs människor med en tydligt uttalad empatiförmåga och stort engagemang. Personer som är både klartänkta och analytiska och som begåvats med en tydlig intuition. Det är dessa människor som är våra vardagshjältar och som skapar trygghet i samhället. Vill du bli en av dem? Nu behöver vi SOS-operatörer till funktionen 112/Säkerhet och till ambulansdirigeringen. Vi söker efter dig som har erfarenhet av arbete på callcenter, arbete i en larmcentral, väktare eller annan brancherfarenhet De personer vi söker ska vara över 23 år, svenska medborgare, ha lägst gymnasiekompetens och goda kunskaper i Officepaketet. Vi ser gärna sökande med såväl svensk som utländsk bakgrund. Viktiga egenskaper för SOS-operatörer är stresstålighet, god simultankapacitet, samarbetsförmåga och servicekänsla.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Avdelningschef Peter Högberg
023- 45682
Inside Sales Helen Alvarez
08-734 33 23
Talent Management Annika Westman

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HK
  • 3 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 18 januari 2008
  • Ansök senast: 8 februari 2008

Besöksadress

PELLE BERGS BACKE 3
FALUN

Postadress

BOX 1935
FALUN, 79119

Liknande jobb


23 december 2024

12 december 2024

11 december 2024