OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu två stycken nya medarbetare för kundtjänstarbete vid behov till en av våra kunder som sitter i mycket fina lokaler i Centrala Malmö. Du som söker skall studera eller ha ett annat arbete på 50%.
Du kommer att vara placerad i företagets kundtjänst där du tar emot samtal via telefon samt mail från kunderna.
Du kommer också att arbeta med dokumentation och det kan även bli aktuellt med inhopp i deras reception.
Tjänsten börjar med en upplärningsperiod på 2 veckor och sedan kommer du att bli uppbokad och inringd vid behov hos företaget.
Arbetstiderna är förlagda någon gång mellan klockan 07:00-17:00 måndag-torsdag
samt 07:00-16:00 på fredagar.
Vi kommer att hantera ansökningarna löpande och kalla på intervjuer då arbetet är tänkt att starta redan i augusti månad.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från arbete på kundtjänst eller annat arbete inom service.
Om du kan andra språk är detta också meriterande men inget krav dock är engelska ett krav.
För att bli aktuell för tjänsten måste du vara studerande eller ha ett annat arbete. Då företaget tänker långsiktigt vill vi att du helst har minst två år kvar på dina studier samt att du skall ha en hög tillgänglighet.
Som person skall du vara service-minded, ha en positiv personlighet och brinna för att ge god service till kunderna. Du behöver även vara ordningsam och noggrann i din dokumentation samt besitta ett tålamod i kontakten med kunderna. Din förmåga att prioritera i ditt arbete är viktig och du behöver kunna hantera stress på ett bra sätt. Vidare är det viktigt att du är en problemlösare och att du har lätt för att lära då du kommer att arbeta i olika datasystem.