OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker svensktalande Customer Success Manager som ska jobba med den svenska marknaden från vårt kontor i Oslo, centralt på Skøyen!
Om jobben
Våra Customer Success Managere jobbar med företagsmarknaden över telefon och webmöten.
Du hanterar kunder som redan använder våra verktyg
Onboarding, upplärning och långsiktig bearbetning av portfölj
Identifiera och utveckla merförsäljningsmöjligheter
Vi använder HubSpot som CRM.
I april flyttade vi in i nya lokaler på Skøyen
Konkurrenskraftiga villkor – fastlön + provision
Speciellt goda försäkringar och pensionsordningar
Karriärsmöjligheter – vi växer i ett högt tempo, så även internationellt!
Vår erfarenhet är att följande är framgångskriterier för en Customer Success Manager hos oss:
Bra kommunikationsförmåga – bra på att lyssna och föra samtalen
Svenska på modersmålsnivå
Affärsförståelse – god till att förstå olika kunders business
Drivs av att uppnå goda resultat – både för kunden, oss och sig själv – förmåga att effektivt och över en längre period skapa nöjda kunder som får full nytta av våra lösningar
Erfarenhet från B2B-försäljning och customer success-arbete – gärna av software eller annan lösningsförsäljning
Vill du vara med på resan?
Varmt välkommen med din ansökan!