OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du möjligheten att börja din karriär som kundtjänstmedarbetare? Vi söker svensktalande som bor i Danmark och brinner för att leverera högkvalitativ service och ge råd om produkter inom hälsobranschen. Läs mer här!
Vi söker dig som kan börja den 25 september 2023.
På uppdrag av vår kund söker vi nu en kundtjänstmedarbetare. Du måste kunna kommunicera på svenska på en hög nivå och ha en talang för kundkontakt. Det är också en stor fördel om du har viss administrativ erfarenhet så du snabbt kan hantera de olika IT-systemen.
Vi letar efter de allra bästa kundservicetalangerna för att kunna leva upp till våra kunders förväntningar. Att tillhandahålla en förstklassig service kommer alltid att ligga i framkant av vem du är och vad du gör. Om du har en god kommunikationsförmåga och har en bra inställning till arbete i team, kommer vi att lära dig resten!
I detta jobb ska du:
- Leverera en utmärkt support och service av de bästa diabeteshälsovårdsprodukterna på marknaden via telefon och e-post till produktanvändare som kontaktar oss med frågor om funktion, hantering av beställningar eller andra förfrågningar.
- Vara med och ständigt utveckla samt effektivisera våra projekt och förlopp för att säkerställa nöjda kunder.
- Se till att du ständigt följer våra KPI: er när det gäller samtalslängd, servicenivå och servicekvalitet.
- Företaget, som du kommer att genomföra arbete på uppdrag av, är en av de största aktörerna på diabeteshälsovårdsmarknaden och du kommer att behöva följa deras principer, standards och fullt leva upp till de moraliska och etiska förväntningar som finns på dig som anställd.
- Sortimentet av produkterna är mångsidigt, alltid av utmärkt kvalitet, och resultatet av konstant innovation med målet att hjälpa användare att vara så hälsosamma och leva ett så bra liv som möjligt.
Din profil
Det är ett krav att du har en adress i Danmark och att du vill arbeta från kundens kontor i Köpenhamn. Vi förväntar oss att du är en person med en can-do-attityd som alltid levererar förstklassig service.
Dessutom är det ett krav att du:
-Talar svenska på en hög nivå
-Har goda kommunikationsfärdigheter
-Har en bra inställning till teamwork
Rekryteringsprocess:
Är du intresserad av tjänsten och redo för en spännande roll med ansvar från din allra första arbetsdag? Skicka då ditt CV så snart som möjligt.
Vi genomför löpande jobbintervjuer och avser att fylla positionen så snart som möjligt. Vi väntar dock på rätt kandidat!
Om du har några frågor om tjänsten, kontakta Rekryteringschef Monika Thomsen på monika.thomsen@studentconsulting.com.
StudentConsulting kommer att hantera ansökningarna. Vi genomför intervjuer löpande, så skicka in din ansökan idag. Vi ser fram emot att höra från dig!
Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Isabelle Karlsson
+46101224623
Emilia Johansson
+46101224597
Fredrik Åberg
+46101224864
Eleonor Åkerlund
+46101224638
Kristoffer Göthberg
+46101224670
Elin Wiberg Lif
+46101224569
Ida Holmer
+46101224433
Joel Rydström
+46101224243
Joanna Melander
+46101224629
Pontus Geijer
+46101224584