Vi söker Team Managers till Tele2!

Vi söker Team Managers till Tele2!

Arbetsbeskrivning

Vi fortsätter att utöka vår verksamhet i Östersund och söker därför drivna Team Managers till Tele2s kundservice. Är det dig vi söker tro?

OM TJÄNSTEN

Vi på Webhelp arbetar med att ge uppdragsgivarens kunder den bästa möjliga servicen via telefon, mail och sociala medier.

Som Team Manager kommer din huvudsakliga uppgift vara att utveckla våra medarbetare till att prestera efter våra målsättningar gällande bland annat försäljning och kundnöjdhet. Dina främsta verktyg i arbetet är coaching och medlyssning. Utöver detta innefattar tjänsten även personalansvar, medarbetarsamtal, uppföljning och verksamhetsplanering.

Rollen som Team Manager sätter höga krav på din förmåga att motivera och inspirera andra, vara resultatinriktad och därmed alltid arbeta mot våra uppsatta mål. Som ledare behöver du kunna hantera snabba förändringar samt kunna arbeta strukturerat och få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål.

Du kommer rapportera till uppdragets Head of Operations.



KRAV FÖR TJÄNSTEN:

- Minst godkänt gymnasiebetyg i Svenska A eller 1 och Engelska A eller 5
- Goda språkkunskaper i Svenska och Engelska, både muntliga såväl som skriftliga
- Minimum 1 års arbetslivserfarenhet, helst av Contact Center eller liknande
- Tidigare ledarerfarenhet




MERITERANDE

- Kunskaper i arbetsrätt
- Ledarutbildning
- COPC kännedom
- Erfarenhet av att coacha inom försäljning




Du är välkommen med din ansökan omgående då intervjuer kommer att hållas löpande!



START: Omgående

PLACERINGSORT: Östersund

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltidstjänst, inleds med 6 månaders provanställning

ARBETSTIDER: Varierande arbetstider under kundtjänstens öppettider: vardagar 8-19, helg (lördag) 9-19

Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 100,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination:
Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2022
  • Ansök senast: 18 augusti 2022

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024