Vi söker timanställda till våra beställningscentral!

Vi söker timanställda till våra beställningscentral!

Arbetsbeskrivning

Vi behöver stärka upp med fler timanställda och vi söker nu timanställda till vår beställningscentral på Hallandstrafiken!
Du gillar
att möta och hjälpa människor
att hitta lösningar som passar varje kunds unika förutsättningar
att hjälpa resenärer i kniviga och stressiga situationer
att bidra till ett mer hållbart Halland

Är det check på dessa punkter så har du ett varierande, utmanande och framför allt, väldigt roligt jobb hos oss som timmis!
Beställningscentralen
Vi fungerar som bokningscentral för länets sjukresor och färdtjänstresorna i Laholms, Halmstad, Falkenbergs, Varbergs och Hyltes kommuner. Du kommer som beställningsmottagare att ta emot inkommande samtal. Din uppgift blir att hjälpa kunderna på bästa sätt med deras frågor och önskemål samt att erbjuda dem service när det gäller bokning av resor. Telefonen och datorn blir dina främsta arbetsredskap. Du har din placering på huvudkontoret i Falkenberg. Vi har verksamheten öppen året runt, alla dagar i veckan, vilket innebär att du får varierande arbetstider d.v.s. dag- kvälls- och helgtjänstgöring.
Vi kommer att anställa omgående, efter semestern. Hur många uppdrag/pass du får som timmis kan vi aldrig garantera. Men erfarenheten visar att mellan ett och tre pass per vecka är normalt för en timmis. Till denna timanställningen krävs det att du kan arbeta heltid, måndag-fredag, under 3 veckor med start 12 september.
Kvalifikationer
För att jobba i vår Beställningscentral krävs det att du har minst gymnasieutbildning. Då du kommer att ha stor kontakt med kunder, kollegor och chefer internt samt samarbetspartners runt om oss, lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Det gäller att du, förutom att du är noggrann och mycket serviceinriktad, har en god kommunikativ förmåga och är engagerad i det du har för händerna. Du behöver ha mycket goda kunskaper i svenska språket och goda kunskaper i engelska språket. Men kanske viktigast av allt är att du alltid har allt fokus på kunden och viljan att hjälpa och stödja kunden i den aktuella situationen.
Vårt erbjudande
Alla anställningar hos oss på Beställningscentralen börjar med en introduktionsutbildning på heltid, för att du ska känna dig trygg i dina arbetsuppgifter. Här får du en grundlig introduktion i alla arbetsuppgifter, de system och verktyg vi arbetar med. Utbildningen är en viktig satsning vi gör för våra nya medarbetare. Du måste kunna delta på heltid under denna utbildning för att kunna bli aktuell för tjänsten.
Medarbetarnas hälsa främjar vi genom friskvårdsbidrag. Vårt huvudkontor är centralt beläget i Falkenberg vid Bussterminalen, granne med gamla tågstationen. Det innebär att det är enkelt att ta sig till jobbet. Dessutom erhåller du ett resekort som löneförmån som gör att du kan åka kollektivt! Under pandemin bedrivs delar av avdelningens arbete på distans.
Övrigt:
Skicka in din ansökan via mail till rekrytering@hlt.se, dock senast den 14 augusti 2022. Märk mailet med ”Tim Beställningscentralen”.
Välkommen med din ansökan!
Vi har tagit ställning till våra rekryteringskanaler så vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Hallandstrafiken arrangerar nästan 50 000 resor i Halland varje dag. Detta inkluderar busstrafik, Öresundstågen, Pågatågen, Västtågen och Krösatågen. För Hallandstrafiken är kunden och kundbemötandet i fokus. Vi är med kunden genomhela resan, med alla produkter och tjänster som behövs för resandet. På huvudkontoret i Falkenberg och i kundservicebutikerna finns ca 90 medarbetare som arbetar med planering och utveckling av buss- och tågtrafik samt serviceresor, miljöarbete och marknadsföring för kollektivtrafiken i Halland m.m. Hallandstrafiken är dessutom bokningscentral för länets sjukresor och färdtjänstresor i Laholms, Halmstads, Falkenbergs, Varbergs och Hyltes kommuner.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hallandstrafiken AB FALKENBERG
  • 2 platser
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juli 2022
  • Ansök senast: 14 augusti 2022

Postadress

Holgersgatan 29
FALKENBERG, 31123

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024