OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Humana söker nu personliga assistenter för timvikariat som vill arbeta med våra kunder i Luleå.
Om tjänsten
Vi har kunder i behov av fler timvikarier där arbetstiderna är varierade och är du intresserad av jobb hos flera av våra kunder så är det uppskattat.
I rollen som personlig assistent kommer du huvudsakligen att hjälpa kund med allt som uppstår i dennes vardag, det kan till exempel vara på- och avklädning, personlig hygien, förflyttningar men även vardagssysslor så som bland annat matlagning, tvätt och städ. Vidare kommer du att hjälpa kund i aktiviteter utanför hemmet, till exempel promenad, shopping etcetera.
Vem är du?
Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker dig som är social och som är van vid att ta ett stort ansvar. Du är flexibel och kan hoppa in med kort varsel. Det är ofta meriterande om du har erfarenhet av en tidigare roll.
Arbetstid och tjänstgöringsgrad:Tjänsterna innebär ett flexibelt arbete under dagtid, kvällstid och nattid på vardag eller helg. Vi tillämpar anställningsformen "timanställning".
Lön:Timlönen är fast enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.
Tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.
Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordisktomsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete.Vi arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Läs mer om hur det är att jobbasom personlig assistenthos oss på Humana HÄR
Vill du vetamer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!
Välkommen med din ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Eleonor Löfstedt, Enhetschef
Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef
Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult