Vi söker två administratörer till SPP Pension & Försäkring

Vi söker två administratörer till SPP Pension & Försäkring

Arbetsbeskrivning

Är du ute efter ditt förta jobb efter examen och få en meriterande erfarenhet inom administration? Är du även noggrann, serviceinriktad och strukturerad? Då kanske det är dig vi söker! SPP Pension & Försäkring söker nu två administratörer för att hjälpa dem med flytt av tjänstepensioner. Skicka in din ansökan redan idag då start sker redan i mitten av september!

OM TJÄNSTEN
I rollen som flyttkoordinator är du en central kontaktperson men har även en viktig roll i dialog mot kunden. I det här projektet kommer du vara ansvarig för en specifik kund och deras anställda. Du koordinerar hela flyttprocessen och säkerställer en positiv kundupplevelse under processens gång. Du kommer vara en del av teamet Flyttservice och ingå i en dynamisk och positiv grupp på 8 medarbetare som är vana att leverera utmärkt service samt noggrann och kvalitativ administration i en växelvis tempofylld miljö.

Detta är ett konsultuppdrag på inledningsvis 6 månader med chans till förlängning. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som administartör hos SPP kommer du bland annat:


* Hjälpa SPPs rådgivare samt kund att flytta över kapital till SPP
* Ta fram och skicka blanketter
* Administrera i de interna kundärendesystemen
* Granska inkommande dokument


För att vara framgångsrik i denna roll söker vi dig som är strukturerad, kommunikativ och noggrann. Att sätta kunden först och leverera service i toppklass är en självklarhet för dig. Du strävar efter att överträffa resultat, vilket du gör i kombination av ett starkt teamarbete, din egen initiativförmåga och med stor portion driv. För att trivas i rollen har du en positiv attityd och gillar att lösa alla tänkbara situationer och utmaningar som kan uppstå i din vardag.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad utbildning alternativt någon administartiv erfarenhet
- Är strukturerad, noggrann och serviceinriktad
- Mycket goda kunskaper i att kommunicera muntligt och skriftligt på både svenska och engelska

Det är även meriterande om du har:


* Erfarenhet från försäkringsbranschen




Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 september 2022
  • Ansök senast: 1 oktober 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024