OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagspresentation
Vi söker för kundsräkning två stycken arkiv/lagermedarbetare med start senast den 1 september, med placering i Malmö. Vår kund är ett väletablerat företag som tillhandahåller externa arkiv- och dokumenthanteringstjänster för andra företag och organisationer. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna förlagda till 08.00-17.00, måndag - fredag.
Tjänstebeskrivning
Du kommer att arbeta med arkivhantering på kundföretagets arkivtjänst. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att registrera, göra manuella sökningar, gallringar och katalogisera arkiv i en databas. Tjänsten kan även innefatta viss transport från och till arkivlagret.
Kvalifikationer
För att lyckas i rollen tror vi att du har minst 1-2 års arbetslivserfarenhet. Du har en fullgjord gymnasieutbildning och dina IT-kunskaper är allmängoda.
Du behärskar det svenska språket i såväl tal som skrift.
Du innehar körkort B, har du truckkort ses detta som meriterande.
Egenskaper
Du som söker tjänsten har en god detaljkännedom. Du är noggrann, ordningssam och har en hög social kompetens. Du har lätt för att engagera dig i dina arbetsuppgifter och strävar alltid efter ett bra resultat. Du kommer att arbeta såväl i grupp som självständigt varpå det krävs det att du är van vid att arbeta självständigt och är ansvarsfull samtidigt som du är en lagspelare.
Ansökan
Tycker du att tjänsten låter intressant? Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen. Du söker tjänsten via länken nedan
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sanny Malmberg på telefonnummer 040- 611 07 70.