OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Mardam Agentur AB grundades 1920 och dess dåvarande namn var Tågarps Cementgjuteri.
Vid gjuteriets nedläggning 1989 skedde namnändringen till Mardam Agentur AB. Bolaget är stabilt, familjeägt och drivs nu av 4:e generationen Jutaren. Sedan 2011 ingår även Nordic Cover AB i vår organisation, som ett helägt dotterbolag. Mardam Agentur AB är beläget i Tågarp, mellan Helsingborg och Landskrona, med en filial i Nässjö. Mardam Agentur erbjuder nordens bredaste sortiment av Geosynteter, Betäckningar och Dagvattenprodukter med hög tillgänglighet och snabba leveranser.
Vi strävar efter att vara den mest tillförlitliga leverantörspartnern genom att leverera kvalitetsprodukter och professionell kunskap för att möta utmanande krav inom byggbranschen.
Mardam Agentur erbjuder konkurrenskraftiga priser med bra service i hela Norden.
Våra produkter säljs via återförsäljare där MIA är Mardam Agenturs registrerade varumärke.
Företagsuppgifter: Mardam Agentur AB, Åvägen 7A, 268 75 TÅGARP
Tel.nr 0418-50435, SVERIGE, Org.nr 556058-6090, www.mardamagentur.se
Kontakt: jobb@mardamagentur.se
Yrkesbenämning för tjänst:
Order/Säljassistent/Administratör
Beskrivning av arbetsuppgift:
Ordermottagning, transportbokning, registrering och inleverans av ankommande gods, registrering av leverantörsfakturor, Du har
Stort intresse av att vilja lära dig nya produkter och arbetsuppgifter
Utbildning på gymnasie- eller högskolenivå
Erfarenhet inom byggindustrin eller liknande bransch
Erfarenhet inom leverantörsreskontra
Erfarenhet inom logistik och inköp
Mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska tal och skrift
Goda kunskaper i Visma Administration 2000
Goda kunskaper i Microsofts Officepaket
Vi erbjuder
En bra introduktion gällande affärs och produktsortiment
Ett intressant jobb i ett ledande företag med god utveckling och marknadsledande produkter
Kollektivavtal och friskvård
Stående gemensam fredagsfrukost
Anställningens varaktighet:
Vikariat heltid tom 2023.08.31 med goda chanser att övergå till en tillsvidareanställning.
Arbetsplats utförs på plats
Mardam Agentur AB
Åvägen 7A
268 75 Tågarp
Arbetstider:
Helgfri Måndag-Fredag 07.00-16.00
Din ansökan
Du är välkommen med dina ansökningshandlingar som ska innehålla CV och ett personligt brev.
Tjänsten söker du genom att maila till jobb@mardamagentur.se senast 2022.08.12.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens utgång.
underhåll av leverantörsregistret och intrastat
Din profil
Vi söker dig som är positiv, noggrann, öppen, strukturerad med social kompentens.