OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag och sysselsätter varje dag 700.000 personer och ger cirka tre miljoner människor jobb under ett år.I Sverige finns vi på över 45 orter och är ett av de ledande bemanningsföretagen med cirka 4.500 anställda.Vi söker, för uppdrag hos kund i Göteborg, dig som vill arbeta deltid som VD-assistent i vår uthyrningsverksamhet.Uppdraget startar omgående och pågår cirka 6-7 månader.Uppdraget är på deltid, tre dagar per vecka. Dina arbetsuppgifter kommer att vara väldigt varierade.Du kommer att bistå företagets VD med diverse arbetsuppgifter bland annat att koordinera möten, svara i telefon, sortera post samt hantera fakturor, resebokningar och reseräkningar.Att du har erfarenhet av liknande arbete ser vi som ett krav.Goda kunskaper i Officepaketet krävs.Du bör vara en lyhörd, ödmjuk och representativ person som har ett gott ordningssinne.Du kan formulera dig väl i tal och skrift.Du har mycket goda kunskaper i engelska. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.Sök tjänsten via vår hemsida www.adecco.se Urvalsprocessen kommer att inledas omgående med fortlöpande intervjuer.