OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en erfarna och engagerade ventilationsmontörer till Bravida i Södertälje!
Om företaget
Bravida erbjuder tekniska lösningar för fastigheter dygnet runt, året om, genom tusentals medarbetare som arbetar med installation och underhåll av funktioner som el, värme, vatten, sprinkler, ventilation, kraft och säkerhet. Bravida har över 300 avdelningar i Norden och varje lokal avdelning har sin specialisering, men kunderna är gemensamma. Med tätt samarbete mellan avdelningarna skapas ett unikt helhetserbjudande till varje kund.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som ventilationsmontör kommer du att ha ansvaret för att planera, samordna och genomföra installationer av ventilationssystem. Du kommer arbeta på ett uppdrag i en produktionsmiljö där det förekommer renrumstillverkning. Rollen ställer krav på att varje uppdrag uppfyller våra kunders höga krav på kvalitet och säkerhet. Ditt arbete kommer att involvera teknisk problemlösning och regelbunden samverkan med olika delar av organisationen.
Vår kunds ventilationsavdelning består av erfarna medarbetare som är specialiserade på ventilation och alltid strävar efter att leverera högsta kvalitet och kundnöjdhet. På arbetsplatsen betonas både arbetsglädje och en hälsosam arbetsmiljö. Vi erbjuder dig en självständig och stimulerande roll i en organisation som sätter högt värde på kompetens, utveckling och trivsel.
Din profil
Vi söker dig som har minst 2-5 års erfarenhet inom ventilation och har varit del av större projekt med rektangulära kanaler. Du behöver ha goda kunskaper inom logistiken som krävs för att arbeta med stora byggnader. Du ska vara lösningsorienterad, driven och ha förmågan att leverera högsta kvalitet till kunderna. Du är också en lagspelare som trivs med att arbeta i team och kan leda dig själv mot att uppnå uppsatta mål.
Du behöver ha en teknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet och ha körkort B. Flytande kunskaper i både svenska och engelska är också ett krav. Hos vår kund kommer du att arbeta i en vänlig och öppen miljö där arbetsglädje och en bra arbetsmiljö är viktiga faktorer. Självklart är du en person som bidrar till detta också!
Ansökningsförfarande
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader där du initialt blir anställd av Skill med mycket goda möjligheter till fortsatt anställning. Du behöver vara tillgänglig för arbete under sommaren i detta uppdrag.
Vi tillämpar löpande urval så vänta inte med att söka! Vid frågor gällande rekryteringsprocessen, kontakta ansvarig rekryterare Oscar Ahle på oscar.ahle@skill.se.
Välkommen med din ansökan!
Om oss
Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech.
Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag.
People change – everything.