OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I Tranemo kommun känner du dig välkommen. Här verkar vi för en stark känsla av samhörighet och uppmuntrar dig som anställd att ha inflytande och delaktighet i utvecklingsarbetet av våra verksamheter. Vi utgår från ett tydligt hållbarhetsperspektiv där vi som arbetsgivare satsar på bra arbetsvillkor, ett gott ledarskap och utgår från en tydlig värdegrund; Vår verksamhet ska vara tillgänglig för alla, alla ska bli bemötta på ett positivt och professionellt sätt, vi levererar tjänster med god service och hög kvalitet och alla vi möter ska känna att de blir lyssnade på.
Vi lever i en föränderlig tid och söker därför efter kompetenta och engagerade medarbetare som vill vara med och bygga framtidens Tranemo.
Tranemo kommun Närheten till varandra bygger relationer för framtiden.
ARBETSUPPGIFTER
Som undersköterska/stödassistent i bemanningspoolen går du in och ersätter ordinarie personal vid korttidsfrånvaro i verksamheterna. Det innebär att du ersätter ordinarie personal fullt ut med de uppgifter som verksamheten behöver för tillfället. Du utför personlig omvårdnad, social dokumentation, serviceinsatser och hälso- och sjukvårdsuppgifter på delegation tillhörande hälso- och sjukvårdsdokumentation. Ledsagning kan förekomma.
Uppge i din ansökan vilket verksamhetsområde du önskar arbeta mot.
-Hemtjänst
-VåBo
-LSS
KVALIFIKATIONER
Du som söker ska ha treårigt omvårdnadsprogram eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Det är meriterande om du är utbildad stödpedagog. Vi ser att du har arbetat inom verksamhetsområdet i några år. B-körkort och tillgång till egen bil är ett krav för tjänsten då ditt uppdrag samt det geografiska området kräver tillgång till bil.
Som person är du trygg och självgående. Du behöver gilla utmaningar och variation i ditt arbete. Tjänsten kräver stor flexibilitet då uppdraget och arbetstiderna är anpassade efter verksamheternas behov och det innebär att du kommer arbeta både dag, kväll och helg och du ska snabbt kunna ställa om utifrån verksamhetens behov.
Du behöver kunna ta avancerade delegeringar inom läkemedel och hälso- och sjukvårdsuppgifter.
Du ska vara nytänkande och öppen för alternativa arbetssätt och arbetstider, där den enskilde är i fokus. Framförallt tycker du att det är roligt och stimulerande att arbeta med omsorg om den enskilde!
ÖVRIGT
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt GDPR.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Funktionschef Ulrika Hautala
0325-57 62 21.
SSR Berina Ljubinac
0325-57 62 02
Vision Magdalena Wilson
0325-57 62 00
Sektionschef, Omsorgssektionen Lena Adolfsson
0325-576238
Funktionschef vård och omsorg Helena Lundgren
0325 576395
Funktionschef, vård och omsorg Helena Lundgren
0325 576395
Områdeschef Pia Redberg
0325-576225
Områdeschef Johanna Dahlén
0325-57 63 31