OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
WorkShop - The consumer experience agency är Nordens största och ledande retailbyrå och jobbar med några av världens största varumärken. Vi kombinerar strategiska, kreativa och taktiska tjänster för att kunna skapa innovativa kundupplevelser både online och offline. Var med och skapa unika och engagerande pop up koncept åt olika varumärken, bli en av marknadens bästa brand ambassadors, utveckla och driv butikskoncept eller bli expert på sociala medier. WorkShop är med hela vägen från idéstadiet till genomförandet. Vår kultur präglas av en stark gemenskap där alla har möjligheten att få sin röst hörd.
WorkShop växer och letar nu efter en Employee Service Coordinator till vårt Stockholmskontor och avdelningen för Support och Logistik! Du kommer att arbeta tätt med vår Support & Logistics Manager, vara ansiktet utåt och ha daglig kontakt med våra 300+ medarbetare runt om i Europa i frågor gällande IT, tjänstebilar, system, arbetsredskap och personaladministration.
Vi söker dig som är serviceinriktad, administrativt stark och trivs med att hantera personal- och logistikärenden i alla dess former. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom IT, logistik, kundservice, ärendehanteringssystem eller personaladministration.
Detta är en ny roll på Workshop och vi letar ett dig som trivs i en föränderlig miljö där du själv är med och påverkar hur dina arbetsuppgifter utvecklas över tid.
Arbetsuppgifter
- Hantering av inkommande support-ärenden från vår personal gällande tjänstebilar, resebokningar, IT, system, arbetsredskap och personaladministration
- Hantering av leverantörsavtal
- Säkerställa administrativ onboarding av nyanställda
- Supportera IT & Logistics Manager med sedvanligt förekommande samt ad-hoc arbetsuppgifter
- Administration av inkommande fakturor kopplade till avdelningen
- Löpande utveckling och effektivisering av avdelningen tillsammans med övriga teamet
Din profil
- Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
- Serviceorienterad
- Engagerad, noggrann, och strukturerad
- Lätt för att samarbeta och kommunicera
- Arbetar obehindrat i MS Office
- Meriterande med erfarenhet av ärendehantering
- Meriterande om du tidigare har hanterat företagsbilar och/eller IT-utrustning
- Meriterande om du har kunskap och erfarenhet inom personaladministration
- Meriterande om du har erfarenhet från personal- eller kundservice
- Meriterande om du tidigare erfarenhet av att hantera leverantörsavtal
- Meriterande om du kan flera nordiska språk
Blir du nyfiken på denna roll och känner att du kan vara personen vi söker? Vi är ett härligt gäng och du erbjuds en tjänst inom ett ledande företag som satsar på din kompetensutveckling samt arbetar för en trygg och god arbetsmiljö. Vi har även kollektivavtal och konkurrenskraftiga förmåner.
Övrig information
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Tjänsten är på heltid med 6 månaders initial provanställning
Placering: Nya fina lokaler på Södermalm i en kombination med möjlighet till distansarbete
Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Sista ansökningsdag är söndag 31 oktober. Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Lär dig mer om vårt företag på work-shop.com (https://www.work-shop.com/) och följ oss gärna på Facebook (https://www.facebook.com/workshoptheconsumerexperienceagency), LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/724670/admin/) and Instagram (https://www.instagram.com/workshopretail/)!