OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Service & Omsorg AB!
Vi är verksamma inom hemtjänst, personlig assistans, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Vi har idag kontor i Linköping, Motala, Västervik och Örebro med huvudkontoret i Linköping.
Vi söker nu Dig som vill bli en ledande del av vårt fantastiska team som arbetar med personlig assistans. Du ingår i ledningsgruppen och rapporterar till VD. Du arbetar med ett strategiskt tankesätt i ett omväxlande tempo och skapar en god och samverkande anda i medarbetargrupperna.
Du trivs med att arbeta affärsmässigt för att säkerställa att verksamheten håller en hög kvalitet med nöjda uppdragsgivare och medarbetare.
Hos oss på SAAND kommer du vara en uppskattad och oerhört central person för företaget. Vi värnar om ett gott arbetsklimat där du kan agera självständigt med stort utrymme för egna beslut under ansvar. Vi är ett företag som värdesätter varandra och har roligt på vårt arbete. Vi lovar att du kommer trivas hos oss och med dina kollegor som har samma drivkraft som dig!
Vi vill att du som söker tjänsten är
prestigelös och ansvarstagande
målinriktad
driven, engagerad och hängiven uppgiften att stödja andra människor i deras utveckling
initiativrik, lösningsfokuserad och har en god förmåga att arbeta i grupp såväl som självständigt
van vid att bygga kundrelationer och har god förmåga att få förtroende hos andra
viljan att utveckla och att utvecklas
För tjänsten krävs;
Högskoleutbildning om minst 120 poäng, exempelvis personalvetare, socionom eller social omsorgsexamen eller annan högskoleexamen som kan prövas likvärdig.
Minst två års erfarenhet av att vara chef inom personlig assistans med goda vitsord
Goda kunskaper i svenska samt god kommunikativ förmåga i tal och skrift
Som person behöver du vara driftig och målinriktad och ha en mycket god förmåga att sätta dig in i och förstå vad våra uppdragsgivare behöver för att känna sig trygga med sin personliga assistans och att vi är det givna alternativet för att leverera den personliga assistansen.
Goda referenser från tidigare arbete inom området.
Vi tillämpar 6 månaders provanställning
Placeringsort, tjänsten utgår från Linköping men en del resande förekommer
Skicka in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag om vi hittar rätt kandidat.
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Andreas Sandberg
0739981820
Verksamhetschef Eva Opedal
079-348 50 07