Viasat Malaga växer- Bli nästa stjärna på vår säljande kundtjänst!

Arbetsbeskrivning

Tillbringa din dag på en rolig och livlig arbetsplats full av engagerade kollegor! Är du social, gillar att prata i telefon och är bra på att lyssna? Kom och jobba med Visats tv-underhållning!


Hur blir dina dagar?

Du kommer att vara på en rolig och livlig arbetsplats full av engagerade kollegor. Under dagarna kommer du att ge en service i världsklass genom att svara på inkommande kundsamtal om Visats tv-underhållning, bredband och telefoni. Via aktivt lyssnande kommer du att kunna anpassa dig till kundens behov och önskemål. Samtalen kommer att ha olika innehåll, det kan till exempel vara en kund som vill ändra något eller har frågor om prenumerationer, produkter och tjänster. Du kommer också att få jobba med försäljning till nya och existerande kunder.

Vi vill att du ska lyckas och kunna känna att du utvecklas! Därför arbetar vi mot tydliga mål som följs upp med coaching.

Så om du gillar att hjälpa andra och drivs du av försäljning? Kan hantera flera program på datorn, samtidigt som du har en kund på telefonen? Är strukturerad, driven och tålmodig, även i pressade situationer?
Bli då en del av vårt team och ta del i ett framgångsrikt och energiskt projekt!


Första tiden på Webhelp:

Du kommer att få både klassrumsträning och praktisk träning. Under upplärningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på bästa möjliga sätt, och ge dig kunskaper inom följande områden:
- Försäljning
- Kundsystem
- Fakturahantering
- Grundläggande teknologi
- Retorik och samtalsstruktur


Är det dig vi letar efter?

För att du ska trivas och ha framgång på ditt nya jobb, är det viktigt att du är framåt och utåtriktad. Du är ärlig, ödmjuk, och lyssnar på kunden och kundens behov. Du ska också vara en motiverande och hjälpsam person, som ställer upp för andra och bidrar till en bra gruppdynamik. För dig som gillar merförsäljning ger vi dig goda möjligheter till bra provision. Vår kundbas är befintlig och det rör sig endast om inkommande samtal.

Vi letar specifikt efter personer som har erfarenhet av att använda olika dataprogram och prata med kunder på telefon, och om du ska jobba hos oss bör du ha lätt för att lära dig nya program och system. Ett krav är att du obehindrat talar och skriver på svenska samt känner dig bekväm med att ta samtal på engelska.


Vi erbjuder:
- Betald utbildning
- Lön + provision
- Hjälp med registrering av spanskt personnummer (NIE) och inskrivning i den kostnadsfria offentliga sjukvården (Seguridad Social)
- Spanskt kontrakt från första dagen
- Betald semester enligt spansk lag (4 veckor + 4 dagar/år)


Arbetstider:

Jobbet är baserat på skift med varierande arbetstider. Detta innebär bland annat att du behöver arbeta max 2 helger per månad. Ditt arbete fördelas på max 9 timmar per dag, 5 av veckans 7 dagar. Måndag - fredag är arbetstiden mellan 09:00 och 20:00 och jobbar du lördag eller söndag är arbetstiden mellan 10:00 och 19:00.


Var vänlig och skicka endast CV på engelska.




How does Webhelp respond to the Covid-19 situation?

Due to the current situation, we are receiving more questions regarding vacancies and practical questions about e.g. job start. We understand why and therefore, you can read how we are responding to the Covid-19 situation. Click here.

If you need further information, you are always welcome to contact our HR team, who is more than happy to answer your questions.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Malaga SLU
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 5 november 2020
  • Ansök senast: 6 december 2020

Liknande jobb


28 november 2024