OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Capemini:
Som en global ledare inom konsult- och tekniktjänster samt digital transformation ligger Capgemini i innovationens framkant. Vi drivs av övertygelsen att affärsvärdet av teknologi genereras av och genom människor. Capgemini är multikulturellt med nära 325 000 medarbetare i mer än 50 länder. Med 55 års erfarenhet och en gedigen branschspecifik kompetens gör vi det möjligt för våra uppdragsgivare att förverkliga sina affärsmål genom ett brett spann av tjänster; från strategiarbete till drift- och förvaltningsuppdrag. Vi adresserar hela spektrat av våra kunders behov inom molntjänster, digitalisering och plattformar. 2021 omsatte koncernen 18 miljarder euro. Get the future you want.
Ansvarsområden/jobbeskrivning:
Stöd och genomförande av övergripande tjänsteleverans samt driftsledning av Capgemini’s arbete inom ramen för tillämpningsområdet.
Rapportering till ledande befattningshavare och hantering av eskalering.
Deltagande i kundmöten och diskussionsforum med förslag till innovativa och bäst lämpade lösningar för kunden.
Ägande av kundtillfredsställelse.
Ägande av resultaträkningen för bättre kontroll av arbetets omfattning.
Teamledning och utvärdering av projektets personal genom effektivt utnyttjande av den tilldelade omfattningen.
Förståelse och efterlevnad av kontrakt och kontraktsbestämmelser.
Riskhantering.
Övergripande IT-tjänster Erfarenhet ska vara minst 20 år
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Mona Larsson
+46853683936
Head of Recruitment Maria Gill-Hansson
+46 8 5368 4986
Recruiter Britt Inger Salliander
+4685368 4303
Manager help desk Tomas Westelius