OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Victoria Park Söker en erfaren kundförvaltare till Växjö
Victoria Park AB är en av Sveriges största och mest betydande privata bostadsaktör som utvecklar attraktiva bostadsområden i landets tillväxtstäder. Med ett långsiktigt förvaltningsarbete och socialt ansvarstagande skapar vi värden för kunder, medarbetare, aktieägare och samhället. Idag äger och förvaltar vi över 16 000 lägenheter i 13 städer. Och vi växer.
Victoria Parks fastighetsbestånd i Växjö omfattas idag av cirka 900 lägenheter i Dalbo och på Norr. Vårt områdeskontor, som också är vår gemensamma arbetsplats, ligger på Sommarvägen 7B där vi idag är ett team bestående av områdeschef, fastighetsförvaltare, uthyrare, fastighetstekniker och miljövärdar.
Vi erbjuder
Vi kommer utmana och stötta Dig i din utveckling för att på bästa sätt skapa värde för såväl dig som för våra områden. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner.
Vi ligger i framkant, vi ger Dig möjlighet att utvecklas både inom din arbetsgrupp såväl som inom andra delar av verksamheten.
För att ge Dig bästa möjliga start på Din nya arbetsplats erbjuder vi Dig ett gediget introduktionsprogram.
Vi på Victoria Park tycker att balans mellan arbete och privatliv, en god arbetsmiljö och friskvård är förutsättningar för en god hälsa och glada och engagerade medarbetare.
Om tjänsten
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Kontakt med hyresgäster
Administrativa arbetsuppgifter av uthyrningsärenden
Samarbeta med uthyrare
Samarbeta med förvaltare
Kontakt med bostadssökande
Besiktning av lägenheter
Kontakt med entreprenörer
Tillsammans med medarbetarna utveckla bostadsområdet
Agera som förebild och representera Victoria Park lokalt
Utveckla Victoria Park-modellen där vårt arbete med social hållbarhet är en avgörande del för vår framgång
Arbetet innebär många skiftande arbetsuppgifter, så du måste vara strukturerad och kunna prioritera vad som är viktigast.
Du har en god samarbetsförmåga, är en relationsbyggare och trivs med många kontakter i ditt arbete.
Kvalifikationer
Vi ser att du har erfarenhet av arbete med förvaltning av bostadsfastigheter och erfarenhet av att ha arbetat i en affärsdriven organisation.
Utbildningsmässigt har du en högskole- eller KY-utbildning eller motsvarande, alternativt gymnasiekompetens i kombination med relevant yrkeserfarenhet inom fastighetsförvaltning, som vi bedömer likvärdig.
Du har goda kunskaper i Officepaketet, Excelkunskaper i synnerhet.
Då vårt bestånd finns på flera ställen är körkort och tillgång till egen bil ett krav för uppdraget.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Victoria Park med Isaksson Rekrytering Bemanning AB.
Välkommen med din ansökan redan idag då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare ira isaksson mobil nr 0704857559.
Pga GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår hemsida www.isakssonrekrytering.se där hittar du denna spännande tjänst.
Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är medlemmar i Byggföretagen, (f.d. BI).