OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kramfors kommun är en kommun med ca 1650 heltidsanställda medarbetare. Vi som arbetar här servar nästan 19000 invånare.
I kommunen ligger Världsarvet Höga Kusten och Ådalen, två kända turistdestinationer.
Med tågen rullandes längs Ådalsbanan har arbetsmarknadsområdet vuxit. En kortare restid betyder att du kan bo på ett ställe och arbeta på ett annat, utan att restiden inskränker på din fritid och din livskvalité.
ARBETSUPPGIFTER
Du har personal-, ekonomi-, kvalitets-och verksamhetsansvar. Ansvar för att verksamheten utvecklas mot fastställda mål, riktlinjer, tilldelad budget samt enligt gällande lagstiftning och direktiv. Kvarnbacken består av tre enheter varav en är ett korttidsboende för personer med demenssjukdom.
KVALIFIKATIONER
Det är önskvärt att du har
- Lämplig högskoleutbildning tex socionom, social omsorgsutbildning eller annan utbildning/kompetens som arbetsgivaren bedömer likvärdigt
- Erfarenhet/kunskap av demensvård
- God självkännedom
- Öppenhet för att skapa delaktighet
- Förmåga att organisera och ta nödvändiga beslut för verksamhetens utveckling
- Erfarenhet av att arbete som chef, gärna inom äldreomsorg samt att du uppskattar utmaningar och arbete i förändring
Du behöver också ha körkort.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna-Stina Fors Sjödin
0612-80234
Carina Westin
0612-80138
Anders Lundqvist
0612-80000 vx
Malin Edeblom
0612-80000 vx
Lena Björn
0612-80000 vx
Inga-Lena Arkeflod
0612-80177
Birgitta Bergström
0612-80324
Ann-Katrin Lockner
0612-80862
Inger Abrahamsson
0612-80455
Jonas Norén
0612-80200