OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AB Svenska Spel Som HR-partner kommer du att ingå i Koncernstab HR Svenska spel som består av Avtal och Förmåner, HR-strategi, HR-partner Moderbolaget, HR-service samt HR-partner AO Kasino.Vi samarbetar inom koncernstaben med att ständigt utveckla och fördjupa vårt kompetensområde med syfte att skapa en djupare kundrelation.En HR-partner har till uppgift att utveckla, implementera och driva rätt HR kompetens och rätt HR verktyg till organisationens chefer för att de ska kunna klara sina uppdrag som chefer i Svenska Spel på bästa sätt.För att göra detta kommer du operativt och strategiskt att arbeta som kundansvarig mot ett eller flera affärsområden/staber inom Svenska Spel.Som kundansvarig ska du utveckla samarbetet och stödja cheferna i organisationen i frågor som organisationsutveckling, värderingsarbete, förändringsledning, omorganisation, rekrytering, kompetensutveckling, arbetsmiljö, rehabilitering, coachning och vägledning, chefs- och medarbetarförsörjning, samverkansfrågor etc.Du arbetar med verksamhetsdialog som arbetsform i nära samarbete med våra strateger och övriga HR-partner.Vi vill att du har högskoleutbildning med inriktning mot beteendevetenskap, PAO-programmet eller motsvarande, samt flera års erfarenhet av HR-arbete i liknande miljöer, gärna från säljande organisationer.Vi söker dig som är drivande, förtroendeingivande, analytisk, flexibel och noggrann.Tjänsten är ett vikariat under ett år med möjlighet till förlängning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ann-Catrine Snis
08-50895453