OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
IT-avdelningen, Kundcentrum Sjukvården Salem Nykvarn Södertälje är en gemensam organisation för Södertälje sjukhus och den landstingsdrivna primärvården i Salem, Nykvarn och Södertälje.Verksamhetsiden är en hälso- och sjukvård för "Hela människan, hela livet, hela bygden".Södertälje sjukhus är ett av sex akutsjukhus i Stockholms län och ett av Sveriges största länsdelssjukhus.Arbetet med att förverkliga visionen att bygga den bästa närsjukvården i Sverige pågår för fullt.Primärvården, kommunen och försäkringskassan är exempel på viktiga samarbetspartners utanför sjukhuset och det finns ett väl utvecklat och mycket nära samarbete med dessa.IT-avdelningen arbetar med systemförvaltning av vårdens verksamhetssystem, tekniska lösningar och support, säkerhet, strategiska frågor och utbildningar inom IT-området.Vår verksamhet utgår huvudsakligen från Södertälje sjukhus.Arbetet grundar sig på säker och smidig IT-hantering med god kvalitet.Vårt arbete erbjuder ett koncept av helhetslösningar för att förebygga samt åtgärda problem.Vi erbjuder kompetens och service och anpassar oss till kundens behov.I vårt arbete använder vi moderna arbetsmetoder och IT-verktyg som möjliggör ett flexibelt samt kostnadseffektivt arbetssätt. Växeln är som en del inom kundcentrum som tillhör IT-avdelningen på Södertälje sjukhus.Vi söker nu en serviceinriktad, positiv och noggrann samt stresstålig medarbetare på heltid till oss i växeln på Södertälje sjukhus.Växeln är öppen alla dagar 07.00-21.00, det innebär schemalagd arbetstid, även kvällar och helger.Du som söker dig till oss bör trivas med ett arbete som är serviceinriktat och periodvis kan bli rätt intensivt.Våra arbetsuppgifter förutom traditionellt telefonistarbete är även vissa administrativa uppgifter och telefonsupport för vår personal inom SNS.