Vik utredningssekreterare

Arbetsbeskrivning

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att arbeta med sekreteraruppgifter mot kommunledningsutskottet, kommunstyrelsen och kommmunfullmäktige. Arbetet innebär bland annat ärendeberedning, kallelser, protokollskrivande, diarieföring och posthantering.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har lämplig högskoleutbildning, gärna juridik eller samhällsvetenskaplig inriktning. Du har också goda IT-kunskaper, datavana, är intresserad av e-förvaltning och att bidra till utveckling inom området.

Du har goda kunskaper i svenska och engelska och är bra på att uttrycka dig i tal och skrift, är strukurerad och kvalitetsmedveten. Det är önskvärt att du har goda kunskaper inom kommunal- och förvaltningsrättssekretess. Vi ser gärna att du har erfarenhet som nämndsekreterare, vana av utredningsuppdrag, verksamhetssystemet W3D3 och att prata inför folk.

ÖVRIGT
Arvika kommun samarbetar med Offentliga Jobb i rekryteringsärenden och det är också vårt rekryteringsverktyg för att hantera ansökningar samt ett led i att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess. Du söker jobbet genom länken i annonsen.
Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande.

Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av säljbolag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Personalchef Gunilla Nilsson
0570-817 39
Vision
0570-817 42
Kanslichef Erika Norqvist
0570-816 22
Personalchef Gunilla Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arvika kommun, Personal
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt avtal.
  • Heltid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: 2014-11-01 eller enligt överenskommelse. , upphör: 2015-09-30 .
  • Publicerat: 29 augusti 2014

Besöksadress

67181
None

Postadress

personalfunktionen
Arvika, 67181

Liknande jobb


Inspektörer med ekonombakgrund

Inspektörer med ekonombakgrund

20 december 2024

20 december 2024

Internutredare

Internutredare

20 december 2024

Utredare

Utredare

19 december 2024